Terug naar overzicht
Hoi SarahHier is een link waar je héél veel misboekjes vindt:http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hé leuk dat je ook in augustus 2008 gaat trouwen, mijn vriend en ik ook, nl op 01/08/2008.Wij zijn beiden niet echt katholiek opgevoed, dus voor ons zal het zonder ceremonie zijn, vind ik op zich niet zo erg.Wel leuk dat jullie een combinatie willen doen, dat is een mooie compromis!Als je nog vragen zou hebben mag je me altijd mailen fraisje@fulladsl.be.Veel plezier met de voorbereidingenPatricia
Hey Sarah, Mag ik vragen wie jullie voorganger dan gaat zijn? Rent-A-Priest?
Solange,Waarschijnlijk zullen we een familielid of een goede vriend vragen om de ceremonie in goede banen te leiden en evt verschillende familieleden en vrienden vragen om iets te zeggen/lezen. Liever iemand die ons kent dan een wildvreemde.GroetjesSarah16-08-08
Hallo, en proficiat alvast... wij trouwen in 2008 met een vrijzinnige plechtigheid en heb net mijn vieringboekje af. ( ik weet het, vreselijk vroeg maar het moest gewoon af!! ) als je je mailadres even doorgeeft dan mail ik het je gewoon door. Veel groeten en veel plezier met de voorbereidingen.
Annick,dat zou fantastisch zijn!! mijn emailadres is: sarahverdonckt@hotmail.comVan harte bedankt!!
Heeft iemand nog zo'n misboekje of teksten die mij op ideeën kunnen brengen voor een vrijzinnige-katholieke ceremonie ? Hopeloos op zoek... Alvast bedankt