Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verkoop kousenband

22-5-2007 8:08:57
Wou even weten wie er nog zijn kousenband gaat verkopen tijdens het avondfeest of voor wie al getrouwd is wie het ook heeft gedaan? Is dit goed gelukt of was het de moeite niet. Ik weet namelijk niet hoeveel je hiervan kan werwachten (hoeveel mensen meedoen en of ze veel geven of niet) wil daar niet zomaar mijn rok opheffen hé:-)

Daisy
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 996

Karolien
6-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 9:30:12

Hallo

ik heb er nog niet bij nagedacht om het te verkopen. Maar heb een ander vraagje. Aan welke kant draag je de kousenband, aan je linkerbeen?

Groetjes

Karolien

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik22-5-2007 9:37:34

Hey,

Ik ga mijn kousenband verkopen. Niet om extra geld te hebben maar gewoon voor de ambiance.
Of ze veel geld geven of niet hangt van uw genodigden af, maar ik vind dat je het daarvoor niet moet doen.

Groetjes, Sissi

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik22-5-2007 9:39:24

Hoi
Ik heb daar nog nooit van gehoord! Hoe werkt dat precies?
groetjes,
ilse

davida
7-9-2008
 Meld misbruik22-5-2007 11:05:43

hey

wij zijn in september getrouwd en ik heb dat gedaan dat heeft mij meer dan 300 euro opgeleverd das veel als je ziet wat dat kost.niet iedereen smijt geld in maar toch veel hoor moest ik jou zijn kzou het zeker doen.

grtjs

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 11:19:57

Ik heb hier ook nog nooit van gehoord?

Maar is het dan niet zo dat als je die verkoopt dat enkel de koper geld moet geven?

of hoe gaat dat?

En sta je daar dan gewoon zo op de dansvloer wat te staan met je rok omhoog :-) ik vind het wel een leuk idee maar snap niet hoe het in zijn werking gaat?

Groetjes,
Nathalie
07/07/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik22-5-2007 12:23:46

Hey,

De bruid staat meestal op een stoel.

Iemand gaat met een plateau rond waar je geld kan ingooien.
Als de mannen geld geven gaat de rok een stukje omhoog. Als de vrouwen geld geven gaat die terug een stukje naar beneden.
Zo gaat het verder tot de kousenband volledig zichtbaar is.
Dan wordt deze per opbod verkocht en normaal gezien mag de koper hem dan van je been halen met zijn tanden.
Je kan zelf je rok naar omhoog doen of vragen aan een vriendin om te helpen.

Groetjes, Sissi

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:03:39

Hey Sisi,
En wat doet de bruidegom ondertussen ?

Grtjes
Anne

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 18:21:48

Hallo bruidjes

Ik wou dit ook graag doen voor de ambience en het xtratje is fijn megnomen h ;-p Maar ben een beetje bang dat niemand wil meedoen??? Dan sta je daar voor aap!!! de bruidegom ik zou tegen mijn ventje zeggen dat hij de mensen een beetje moet aanmoedigen!!! Ik heb ondertussen al 4 kousenbanden ter beschikking 1 die ik zelf heb gekocht en 1 die mijn mama had gekocht 1 heb ik gekregen in een winkel en die van mijn vriendin (is vorig jaar getrouwd) draag ik (iets geleend he). Ik ga uiteraard dan degene verkopen die ikzelf gekocht heb he. weet er iemand dan ook misschien een goed liedje dat bij dit zou passen???

Groetjes en veel plezier
El
07/07/07

fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 15:10:20

hallo bij ons wordt het anders gedaan,de bruidegom doet de rok stilletjes omhoog ,terwijl iemand rond gaan met een hoed en de musiek speelt als de musiek stop degene die laatst geld erin deed mag de kouseband gaan afhalen wel tof om te zien hoor

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...