Terug naar overzicht
Halloik heb er nog niet bij nagedacht om het te verkopen. Maar heb een ander vraagje. Aan welke kant draag je de kousenband, aan je linkerbeen?GroetjesKarolien
Hey,Ik ga mijn kousenband verkopen. Niet om extra geld te hebben maar gewoon voor de ambiance.Of ze veel geld geven of niet hangt van uw genodigden af, maar ik vind dat je het daarvoor niet moet doen.Groetjes, Sissi
HoiIk heb daar nog nooit van gehoord! Hoe werkt dat precies?groetjes,ilse
heywij zijn in september getrouwd en ik heb dat gedaan dat heeft mij meer dan 300 euro opgeleverd das veel als je ziet wat dat kost.niet iedereen smijt geld in maar toch veel hoor moest ik jou zijn kzou het zeker doen.grtjs
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord? Maar is het dan niet zo dat als je die verkoopt dat enkel de koper geld moet geven?of hoe gaat dat?En sta je daar dan gewoon zo op de dansvloer wat te staan met je rok omhoog :-) ik vind het wel een leuk idee maar snap niet hoe het in zijn werking gaat?Groetjes,Nathalie07/07/07
Hey,De bruid staat meestal op een stoel.Iemand gaat met een plateau rond waar je geld kan ingooien.Als de mannen geld geven gaat de rok een stukje omhoog. Als de vrouwen geld geven gaat die terug een stukje naar beneden. Zo gaat het verder tot de kousenband volledig zichtbaar is.Dan wordt deze per opbod verkocht en normaal gezien mag de koper hem dan van je been halen met zijn tanden. Je kan zelf je rok naar omhoog doen of vragen aan een vriendin om te helpen.Groetjes, Sissi
Hey Sisi, En wat doet de bruidegom ondertussen ? GrtjesAnne
Hallo bruidjesIk wou dit ook graag doen voor de ambience en het xtratje is fijn megnomen h ;-p Maar ben een beetje bang dat niemand wil meedoen??? Dan sta je daar voor aap!!! de bruidegom ik zou tegen mijn ventje zeggen dat hij de mensen een beetje moet aanmoedigen!!! Ik heb ondertussen al 4 kousenbanden ter beschikking 1 die ik zelf heb gekocht en 1 die mijn mama had gekocht 1 heb ik gekregen in een winkel en die van mijn vriendin (is vorig jaar getrouwd) draag ik (iets geleend he). Ik ga uiteraard dan degene verkopen die ikzelf gekocht heb he. weet er iemand dan ook misschien een goed liedje dat bij dit zou passen???Groetjes en veel plezier El07/07/07
hallo bij ons wordt het anders gedaan,de bruidegom doet de rok stilletjes omhoog ,terwijl iemand rond gaan met een hoed en de musiek speelt als de musiek stop degene die laatst geld erin deed mag de kouseband gaan afhalen wel tof om te zien hoor