Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeaudoosje (zoals bongo)

22-5-2007 9:31:56
Hoi allen

Wij zouden onze ouders een cadeaudoosje willen geven, maar weet iemand waar we zulke zaken vinden?

Ik heb zelf al www.bongo.be gevonden, maar we zijn nog op zoek naar andere alternatieven... Ik weet dat er nog zo sites bestaan, maar vind ze niet...

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 442

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-5-2007 9:34:52

Hey,

Wij zijn dat ook van plan!!! Ik weet dat je ook nog cadeaubox hebt (ik weet de precieze site niet, maar je kan het eens googelen misschien), maar in de bongo's is er meer keuze dacht ik. Go bongo hebben ze bij een aantal reisbureau's en in Dreamland.

Veel succes ermee!
Tania

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-5-2007 10:57:07

Hey,

Bongo-doosjes verkopen ze ook in AS Adventure.

In Sluis heb ik ook iets soortgelijks gezien in de HEMA, maar hier in België heb ik dat nog nooit gezien.

Groetjes,
Lieve

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik22-5-2007 12:14:36

Je hebt cadeaubox.com => kan je ophalen in de standaard boekhandel

Wie weet vind je je smaak wel op vivaboxes.com => zijn kleinere cadeaus maar ook wel mooi gepresenteerd...

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik22-5-2007 12:14:52

Je hebt cadeaubox.com => kan je ophalen in de standaard boekhandel

Wie weet vind je je smaak wel op vivaboxes.com => zijn kleinere cadeaus maar ook wel mooi gepresenteerd...

Valérie
2-2-2008
 Meld misbruik22-5-2007 12:20:41

OOk Dreamland is met een eigen initiatief gestart van reisjes in cadeaubox enzo...

Groetjes
Valérie
02/02/08

Elien

Meld misbruik22-5-2007 22:38:20

Er bestaat ook zoiets als vivaboxes: www.vivaboxes.be

Groetjes!

Cindy
19-5-2007
 Meld misbruik11-6-2007 18:26:49

op www.collishop.be (collishop is de online thuiswinkel van colruyt) kan je nu al de doosjes van 'cadeauboxen' bestellen en binnenkort ook die van viva boxes en nog een aantal nieuwe leveranciers van cadeaudoosjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...