Terug naar overzicht
Bij ons komt er op het altaar een soort takkenbloemstuk. Hierin komen dan ook cala's.Voor de middengang hebben wij voor wekpotten met wit zand en theelichtjes gekozen. Dit omdat bloemen in de middengang behoordelijk duur uitkwam. En het is tenslotte maar voor een uurtje.
Wij ons wordt mijn bruidsboeket op het altaar gezet. Ook een idee van de diaken.Hij vond dit het belangrijkste bloemstuk van de dag en vond dat dit dan ook op het altaar moest staan. Je kan het toch niet de hele mis vasthouden, en zo staat het op alle foto's!
Hoi Veroniek,wij gaan 1 simpel stukje op het altaar leggen (niet te heel groot met witte roosjes)en dan per 2 rijen stoelen een witte roos met wat groen.volgens mij is dit meer dan genoeg.groetjes,Valery15/09/2007valeryenpascal.trouwen.com
jongens toch,moet ik dat ook nog doen zeker!!! ik mis mijn mama best wel,ik zou best wel eens hulp kunnen gebruiken maar ja ze is dood en ik mis haar enorm,wij hebben zondag de huwelijksvoorbereiding gedaan met de deken en pastoor en ik hoorde daar een liedje dat mijn mama graag hoorde ik heb tegen mijn vriend gezegd dat dat de openingsdans word,ik zal ongetwijfeld tranen laten maar ik wil haar eren voor de mens wie ik ben en een stukje van haar erbij laten horen,allee hoe moet ik dat nu aanpakken alle dingen die met de kerk te maken hebben,nog 66 dagen te gaan en ben vergeten dat de kerk ook nog moest gedaan worden.
Hoi allenMarjan & Valery hoe ziet dat bloemstukje eruit, heb je er een foto van? Ga je het zelf maken?Els dat is ook een héél goed idee van het bloemstuk op het altaar te zetten, want ja waar moet je het anders kwijt?Marjan, die wekpotten zijn dat zo'n soort confituurpotten? Ga ik ook eens voorstellen, straks kan ik niet meer kiezen ;o)GroetjesVeroniek20 07 2007