Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brulé? Servietten dans...

22-5-2007 11:30:26
Hoi! Op 30 juni trouwen wij. Ik heb al van enkele mensen horen vertellen dat er vlak na het dessert meestal een liedje komt waarbij de mensen in de zaal met hun servietten beginnen zwaaien.Iets van brulé (ik ken het wel hoor!) Maar nu vroeg ik me af (omdat een vriendin van me het heeft voor gehad) wat de bruid en bruidegom terwijlm doen? Moet je meezwaaien? Dansen? Iemand ervaring met dit soort ding hi...
Alvast bedankt he groetjes!!!

nancy
7-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1357

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 11:54:09

Dat liedje noemt 'le lac du connemara'.

Groetjes

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik22-5-2007 11:59:53

hoi,
ik heb dat één keer gezien, dat servettendansje, maar dat was bij het binnenkomen van bruid en bruidegom, als ik het me goed herinner.
groetjes,
Ilse

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik22-5-2007 12:32:17

bij mijn neef deed iedereen, ook bruid en bruidegom mee!!! was echt veel ambiance. was wel niet na het dessert, maar ergens tussen de gangen tussen.

isabelle
1-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 12:32:53

Hallo Nancy,

Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt dat dat liedje werd gespeeld bij het binnenkomen van de bruid en bruidegom. Het enige wat de bruid en bruidegom doen is rustig naar hun tafel gaan en eventueel s naar iedereen zwaaien. Het is in ieder geval een leuk moment om met iedereen s oogcontact te maken terwijl iedereen staat te zwaaien en fluiten (vaak staan ook heel wat mensen op hun stoel).

Volgens mij wordt dat ook alleen gedaan als je dat zelf (of misschien stiekem je getuigen?) hebt afgesproken met de dj.

Groetjes,
Isabelle
14/09/2007

Daniel

Meld misbruik22-5-2007 13:18:20

Hoi Nancy,
Het gaat hier inderdaad om Le lac du connemara. Bij mij als DJ is dit zo goed als standaard om deze plaat te draaien na het dessert als "opwarmer" en iedere keer weer krijg je dan de zwaaiende servietten. In één woord gezegd : TOFFE AMBIANCE !!
Groetjes
Daniel oftewel DJ Big Daddy

Tine
20-10-2007
 Meld misbruik22-5-2007 14:08:27

hey nancy

bij mijn zus werd Les lacs de Connemara van Michel Sardou gedraaid tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Er was direct ambiance aan iedere tafel. Erna werden nog een paar meezingers gedraaid. Er werd vooraf met de dj afgesproken om dit genre muziek te draaien om er ambiance in te steken maar dat het niet de bedoeling was om mensen aan het dansen te krijgen.
Veel succes nog!
-xxx-

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 14:49:17

Ik vind dit een bijzonder leuk idee en ga er zeker rekening mee houden, maar nu heb ik toch een vraagje. Als het na het dessert gedraaid wordt ? wat dan met de openingsdans ? wanneer vindt die dan plaats ? is dat niet juist na het dessert ?
Groetjes
Anne

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:41:53

Hi Nancy,

Wij hebben dit nummer gekozen bij het binnen komen van de feestzaal. Het is dan de bedoeling dat wij in het midden van de dansvloer blijven staan.
Wat ik ook al wel gezien heb is dat ze dit nummer draaien net voor het dessert, dus voor ze met de bruidstaart op de dansvloer komen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 17:26:33

Bij mijn neef werd dit ook gedaan bij de aaanvang van het dansfeest. Onze tafel vond er maar niets aan en de meeste gasten kropen nog liever onder tafel dan daar met een servet te staan zwaaien!

Ik kon er zelfs niet mee gaan staan rondzwieren want ik had de graten van de vis in mijn servet gedaan tijdens het eten. Zou nogal een zicht geweest zijn moesten die in het rond gaan vliegen!

Ik heb al uitdrukkelijk gevraagd dat er op onze trouw zoiets niet gedaan zal worden. Heb zelfs al gedreigd geen servetten te leggen! :)

Mara.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...