Terug naar overzicht
Dat liedje noemt 'le lac du connemara'.Groetjes
hoi,ik heb dat één keer gezien, dat servettendansje, maar dat was bij het binnenkomen van bruid en bruidegom, als ik het me goed herinner. groetjes,Ilse
bij mijn neef deed iedereen, ook bruid en bruidegom mee!!! was echt veel ambiance. was wel niet na het dessert, maar ergens tussen de gangen tussen.
Hallo Nancy,Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt dat dat liedje werd gespeeld bij het binnenkomen van de bruid en bruidegom. Het enige wat de bruid en bruidegom doen is rustig naar hun tafel gaan en eventueel s naar iedereen zwaaien. Het is in ieder geval een leuk moment om met iedereen s oogcontact te maken terwijl iedereen staat te zwaaien en fluiten (vaak staan ook heel wat mensen op hun stoel).Volgens mij wordt dat ook alleen gedaan als je dat zelf (of misschien stiekem je getuigen?) hebt afgesproken met de dj.Groetjes,Isabelle14/09/2007
Hoi Nancy,Het gaat hier inderdaad om Le lac du connemara. Bij mij als DJ is dit zo goed als standaard om deze plaat te draaien na het dessert als "opwarmer" en iedere keer weer krijg je dan de zwaaiende servietten. In één woord gezegd : TOFFE AMBIANCE !!GroetjesDaniel oftewel DJ Big Daddy
hey nancybij mijn zus werd Les lacs de Connemara van Michel Sardou gedraaid tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Er was direct ambiance aan iedere tafel. Erna werden nog een paar meezingers gedraaid. Er werd vooraf met de dj afgesproken om dit genre muziek te draaien om er ambiance in te steken maar dat het niet de bedoeling was om mensen aan het dansen te krijgen.Veel succes nog!-xxx-
Ik vind dit een bijzonder leuk idee en ga er zeker rekening mee houden, maar nu heb ik toch een vraagje. Als het na het dessert gedraaid wordt ? wat dan met de openingsdans ? wanneer vindt die dan plaats ? is dat niet juist na het dessert ? GroetjesAnne
Hi Nancy,Wij hebben dit nummer gekozen bij het binnen komen van de feestzaal. Het is dan de bedoeling dat wij in het midden van de dansvloer blijven staan.Wat ik ook al wel gezien heb is dat ze dit nummer draaien net voor het dessert, dus voor ze met de bruidstaart op de dansvloer komen.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Bij mijn neef werd dit ook gedaan bij de aaanvang van het dansfeest. Onze tafel vond er maar niets aan en de meeste gasten kropen nog liever onder tafel dan daar met een servet te staan zwaaien!Ik kon er zelfs niet mee gaan staan rondzwieren want ik had de graten van de vis in mijn servet gedaan tijdens het eten. Zou nogal een zicht geweest zijn moesten die in het rond gaan vliegen!Ik heb al uitdrukkelijk gevraagd dat er op onze trouw zoiets niet gedaan zal worden. Heb zelfs al gedreigd geen servetten te leggen! :)Mara.