Terug naar overzicht
Hey,Ook wij trouwen deze zaterdag.Ik had gezegd dat ik me niet druk ging maken in het weer maar 't is toch van dat.Ik ga in ieder geval een binnenlocatie voorzien om foto's te nemen.Wat uw kleed betreft. Dat zal je moeten opheffen vrees ik.Groetjes, Sissi (die toch blijft hopen op goed weer zaterdag)
hoi, ik ga trouwen op 2 juni...weet ook bij god niet welk weer het zal zijn. maar ik duim voor jullie dat het een prachtige dag zal worden. En laat de liefde jullie zonneke zijn é!groeten, veerle
Anja,Wij zijn vorige woensdag 16 mei getrouwd en ook toen hadden ze héél slecht weer voorspeld, zelfs nog slechter dan voor nu zaterdag. Uiteindelijk heeft het 's morgens vroeg heel hard geregend en ook 's avonds laat. Tijdens de dag zelf hebben we geen druppel regen gehad en alles is buiten kunnen doorgaan zoals gepland (alleen de receptie was binnen, maar geloof me, op de dag zelf vind je dat helemaal niet erg!). Ik wil maar zeggen: je weet nooit wat het wordt, dus niet wanhopen!Wij waren vorige week maandag nog in allerijl witte paraplu's gaan kopen in de casa en die mochten we terugbrengen als we het ticketje lieten hangen. Aangezien we ze niet nodig gehad hebben, zijn ze ondertussen terug in de winkel!En wat je kleed betreft: ik heb het ook een paar keer serieus van de grond moeten heffen omdat alles heel nat was van de ochtenlijke regen, maar dat levert op zich ook weer hele leuke foto's op! Dus aan alles is een voordeel te vinden...groetjes en we duimen voor een zonnetje!Valerie16/5/2007
Hey AnjaIk ben vorig jaar getrouwd op 26 mei en het heeft de ganse dag gegoten en was slechts 8 graden !!!!Je kan hier echter niets van zien op onze foto's :-) Vraag me niet hoe de fotograaf het heeft gedaan, maar hij is erin geslaagd om dat te verdoezelen ...Wat de paraplu's betreft : die had de ceremoniemeester bij van ons en mijn kleedje, ja wel idd wat opheffen en de fotograaf zal altijd wel een binnenlocatie weten volgens mij. Het komt allemaal wel goed !Geniet ervan want het is zo voorbij ...GRoetjesLien