Terug naar overzicht
Hey Fieke,Voor zover ik weet, staan in deze rij uitsluitend de mensen die jij hebt opgenoemd en niemand anders.MvgDaniel
hey, Ik dacht ook wel dat dat uitsluitend het bruidspaar en de ouders zijn, eventueel ook grootouders (maar naar mijn weten zeldzaam). Broers en zussen en getuigen horen daar normaal niet bij dacht ik.GroetjesIlse3mei2008
Hoi,Bij alle huwelijken waar ik geweest ben, was het telkens het bruidspaar en hun ouders. Andere familie of getuigen heb ik nooit gezien. Ik denk ook dat het niet handig is om de rij te zwaar uit te breiden want anders krijg je wellicht 'monsterfiles' van mensen die met iedereen even een babbeltje slaan en dan is de receptie voorbij vooraleer je iedereen begroet hebt... Wij zijn daar trouwens ook nog niet uit of we dat gaan doen of niet. Mijn vriend vindt dat stom maar ik vind het wel iets hebben; misschien omdat ik mij dat altijd zo voorgesteld heb... xxxBie
Ik vind dat het zo hoort, zodat de mensen toch de gelegenheid krijgen om het bruidspaar en de ouders te begroeten. Ik ben onlangs naar een receptie geweest, waar dit niet het geval was. Ik heb bijna een uur achter de bruid aangelopen vooraleer we eindelijk 10 secondjes hebben kunnen dag zeggen. De ouders heb ik uit de verte maar gezien, evenals de bruidegom. Je kan toch niet gaan storen als ze in een groepje mensen staan? Daarom vind ik het veel beter dat je gewoon aan de ingang opgesteld staat, zodat je tenminste iedereen aanwezig kan groeten en bedanken voor hun komst. Als de meeste mensen binnen zijn, kan je je nog mengen onder het volk. Maar ik vind het heel onbeleefd als het niet zo verloopt eigenlijk...Groetjes,Fieke x
Volgen de etiquette staat het koppel in het midden (bruid links) Links haar oeders en rechts zijn ouders.=> ouders bruid * koppel * ouders bruidegomGroetjes Fien22/06/07