TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
22-5-2007 16:19:22
Hey,
Ik ben in dezelfde regio op zoek. Ik wilde ook eens gaan kijken bij mia monta (dus reacties ook voor mij welkom!), ik ga ook naar Modeshow in Geraardsbergen (daar weet ik dat ze een aantal betaalbare collecties hebben; heb eens de prijs gevraagd van een jurk op hun website, was 900 euro), en naar Schepdaal (maar daar ben ik even de naam van kwijt...).
Succes nog,
Tania
|
|
Tania
3-5-2008
|
22-5-2007 16:20:28
PS: Moderna Fashion is het in Schepdaal, heb daar al goeie reacties van gehoord, prijs weet ik wel niet...
Tania
|
|
Mieke
7-7-2007
|
22-5-2007 19:23:54
Hallo, wel mijn kleed komt van bij Mia Monta. Ik ben heel tevreden over mijn kleed maar over de service en vriendelijkheid ben ik eigenlijk niet echt te spreken. Nu vraag je je misschien af waarom ik dan toch daar heb gekocht maar ik was echt verliefd op dat kleed en dacht dat ik het nergens anders zou vinden dus trok er me niet veel van aan op die moment. heb hen de laatste pasbeurt duidelijk gezegd dat ik hun arrogantie niet op prijs stelde en toen waren ze wel stukken vriendelijker. En wat de prijs betreft, echt goedkoop is het er nu ook niet maar je hebt er wel veel en mooie keuze. Ik ben ook gaan kijken bij moderna in Schepdaal, veel vriendelijker maar vond er mijn gedacht niet... ;-) lieve groetjes en nog veel succes met je zoektocht Mieke 7/7/7
|
|
vanessa
1-9-2007
|
22-5-2007 20:19:52
Hallo Ilse en Tania,
Mijn trouwkleed heb ik ook gekocht bij Mia Monta en ik moet zeggen dat ik juist heel tevreden was van hun service. Ik heb er wel twintig kleedjes gepast, ze halen heel veel uit, kruipen mee het pashokje in om je in de jurken te heisen en zeggen ook eerlijk hun mening. Mijn trouwjurk kostte 1300 euro en hij is echt prachtig! :) Ik ben ook bij Pierre Yves in Aalst geweest en daar vond ik de service dan weer stukken minder. Ze waren helemaal niet vriendelijk. Geef mij maar Mia Monta.
Veel succes ermee! Vanessa
|
|
Greet
24-8-2007
|
22-5-2007 21:30:43
Hallootjes,
Ik heb allerlei winkels gedaan. Pierre Yves te Aalst vond ik niet goed. Mijn voorkeur ging ook uit naar Mia Monta. Heb dan nog een hele resem winkels gedaan maar terug gekeerd naar Mia Monta. Ben er zeer tevreden. Kleedjes in verschillende prijsklasses. De mijne is toch wel 1 450 euro. Eind juni mag ik gaan voor de eerste pas. Ze geven je veel praktische ideeën (juwelen, kapsel en lingerie). Natuurlijk bepaal je die dingen allemaal nog zelf en achteraf.
Succes in je zoektocht.
Greet 24/08/2007
|
|
Ann
30-9-2007
|
23-5-2007 8:50:22
Hallo!
Mijn kleed komt ook van Mia Monta. Ik ben ook heel tevreden over hun service tot nu toe. Het enorme voordeel van die winkel vind ik dat je dingen kan combineren met elkaar. Zo heb ik een bovenstuk van een bepaald kleed en van een ander kleed de rok. In totaal kost mijn kleed 1350 EUR (waarvan 100 EUR voor de stola). Mijn eerste pasbeurt moet nog wel komen Spannend dus!!! Veel succes met je zoektocht!
groetjes Ann 03/11/2007
|
|
Veronique
1-9-2007
|
23-5-2007 11:07:54
Hallo,
Mijn kleed komt ook van Mia Monta. En ik moet zeggen dat ze er toch heel vriendelijk waren! Je hebt er kleedjes in alle prijsklasses. Mijn kleedjes kostte 1470 euro. Was wel een van de duurdere. De gemiddelde prijs was tussen 900 en 1100 euro. Ik heb andere kledingzaken gezien, maar voelde me het meest op mijn gemak bij Mia. Je mag er zelf in de rekken kijken, zelf alles passen (tenzij het niet lukt om dit alleen te doen).. Ik zou zeggen: maak eens een afspraak en ga kijken
|
|
mieke
7-7-2007
|
23-5-2007 12:48:41
Mijn kleed is er ook besteld maar ik vind ze heel onvriendelijk. Ik had net miskraam achter de rug en had mijn kleed moeten veranderen en ze zeiden mij dat ik niet meer mocht zwanger worden voor onze trouw, ik was echt verontwaardigd en kwaad. Nu ja voorschot is betaald dus heb pech. Anders was ik naar La Sposa geweest in Roeselare.
|
|
Nele
22-9-2007
|
23-5-2007 13:49:59
ik ben ook eerst bij Mia Monte gaan kijken maar uiteindelijk heb ik mijn kleedje gevonden bij Moderna in Schepdaal. Ze waren er veel vriendelijker en begrepen echt welk soort kleedje ik ongeveer wou. Bij Mia Monte kwamen ze steeds met een kleedje in het wit tevoorschijn terwijl ik maar steeds bleef vragen om een kleedje in een andere kleur te passen. Mijn kleed van Linea Raffaeli kost 1100 euro.
|
|
Els
22-9-2007
|
23-5-2007 15:38:54
Ik ben ook bij Moderna geweest, op aanraden van mijn nicht. Die heeft haar kleedje er gehaald in 2006. En we zijn er allebei super tevreden! Eerlijke, vriendelijke service en niet opdringerig. Ik ga binnen 2 weken voor mijn eerste pasbeurt en aan de telefoon stelden ze mij al gerust; ze gaan daar alle tijd voor nemen, ik mag wat over en weer paraderen tot het echt goed zit. Ik kijk er al naar uit! Mijn Linea is wel één van de duurste; € 1800 maar ze hadden ook heel wat andere collecties én goedkopere jurken. Ze vragen je budget als je begint, zodat je niet dé droomjurk past en ze te duur blijkt te zijn...vond dat toch sympathiek.
Els 22/09/07
|
|
Eveline
28-7-2007
|
23-5-2007 19:58:32
Hey! Ik ben vorig jaar getrouwd in een prachtige jurk van Mathyro, gekocht bij Mia Monta.Ik ben van plan het kleed niet te bewaren en het aan halve prijs weg te doen. Het is in perfecte staat en gereinigd (maat 38)! Indien je geïnteresseerd zou zijn, dan stuur ik je graag via mail foto's door. Mijn mailadres is eveline_de_smet@hotmail.com Groetjes, Eveline
|
|
Elke
13-10-2007
|
23-5-2007 21:44:09
Ik was allesbehalve tevreden bij Mia Monta. Ze bleven idd steeds nieuwe kleedjes aanvoeren met dezelfde glimlach, maar dat is niet wat ik wou. Ze zeiden bij alles 'o zo mooi, o zo prachtig' etc. terwijl ik dikwijls dacht 'daarin is mijn gat te dicht' of 'dat kleur is niet goed' ofzo. Ik werd echt stekezot van hun geknik en geslijm ...
Ze zeiden ook nergens wat de prijs was, terwijl in andere winkels bij elk kleed gezegd werd hoeveel het kostte...
Dat je geen foto's mag nemen, behalve dan van het kleed dat je neemt, dat kan ik begrijpen, maar op sommige plaatsen mag dat wel.
Ik was wel tevreden van Pierre Yves... Smaken verschillen ...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|