TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marleen
|
22-5-2007 21:44:33
Hallo, Wij trouwen op 6 juli 2007! We hebben een beetje rond het thema "muziek" gewerkt. Dit komt terug in onze uitnodigingen en in onze huwelijksviering. Muziek kan je nogal symbolisch gebruiken, met uitdrukkingen zoals 'levenslied componeren', harmonisch klinken, een duet vormen, of een heel orkest..., valse noten... Je kan dit thema ook in de tafelnamen laten terugkomen, maar wij gaan voor onze tafelnamen eerder in de richting van onze huwelijksreis denken... Met tango kan je ook veel doen: samen dansen, op elkaars tenen trappen, de juiste maat vinden,... leuk thema! Groeten en nog veel organiseergenot! Marleen
|
|
evelien
5-7-2008
|
22-5-2007 23:01:41
Hallo Christel
Ik las net je bericht. Ik kan je jammergenoeg niet helpen met een thema, maar ik wil je proficiat wensen met je nog zeer verse verloving. Het is heel toevallig dat ik het lees, maar ook wij gaan trouwen op 5 juli 2008 en ook voor mij is het allemaal net begonnen!Ik geniet er volop van en ben ook druk aan het surfen en informeren. Spanddend hè?! Nog veel plezier!
Groetjes, Evelien
|
|
tamara
15-9-2007
|
23-5-2007 17:32:21
Hey,
wij hebben een keltisch thema. We trouwen met een dienst met keltische rituelen, muziek van enya en andere, uitnodigingen en versieringen met keltische tekens, enz...
Groetjes, Mara.
|
|
Ann
|
17-7-2007 4:04:14
'k heb een tijdje geleden aan zo'n "louis IVX"-thema meegewerkt, Zij hadden een weddingplanner (Joyce de Troch), die dat allemaal had voorbereid voor hen. Ik heb enkel het resultaat gezien, en vond het ronduit prachtig!! Zowel de genodigden, het koppel, als de obers en de omgeving, echt knap. Bij tango, kan je bvb naast de kledij, ook een mini-cursus aanbieden bij 't avondfeest, ... Ik ben zelf zangeres, maar ik ken niet veel van tango, maar kan je ev. een tip geven voor iemand die zo'n éénmalige cursus wil geven, kijk eens op www.trouwmis.tk of geef me een seintje 0497/411000 groeten, Ann
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|