Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema huwelijksfeest

22-5-2007 18:23:53
Hallo allemaal,

Voor mij moet het allemaal nog beginnen. Trouw pas op 5 juli 2008, maar heb al heel wat ideeën op deze site gevonden, waarvoor dank. Toch heb ik een vraagje. Soms vind je, vaak op andere sites, het idee om je huwelijk volledig rond één thema uit te werken, vb. middeleeuwen, oosters, .... Nu Steve en ik houden nogal van Argentinië, denk aan tango,... Zijn er mensen die hun huwelijk volledig rond één thema hebben opgebouwd? Bovendien heb ik niet echt veel ideeën hoe ik dit dan precies zou uitwerken....
Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes,

Christel

Christel
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 433

Marleen

Meld misbruik22-5-2007 21:44:33

Hallo,
Wij trouwen op 6 juli 2007!
We hebben een beetje rond het thema "muziek" gewerkt. Dit komt terug in onze uitnodigingen en in onze huwelijksviering. Muziek kan je nogal symbolisch gebruiken, met uitdrukkingen zoals 'levenslied componeren', harmonisch klinken, een duet vormen, of een heel orkest..., valse noten... Je kan dit thema ook in de tafelnamen laten terugkomen, maar wij gaan voor onze tafelnamen eerder in de richting van onze huwelijksreis denken...
Met tango kan je ook veel doen: samen dansen, op elkaars tenen trappen, de juiste maat vinden,... leuk thema!
Groeten en nog veel organiseergenot!
Marleen

evelien
5-7-2008
 Meld misbruik22-5-2007 23:01:41

Hallo Christel

Ik las net je bericht. Ik kan je jammergenoeg niet helpen met een thema, maar ik wil je proficiat wensen met je nog zeer verse verloving. Het is heel toevallig dat ik het lees, maar ook wij gaan trouwen op 5 juli 2008 en ook voor mij is het allemaal net begonnen!Ik geniet er volop van en ben ook druk aan het surfen en informeren.
Spanddend hè?! Nog veel plezier!

Groetjes, Evelien

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik23-5-2007 17:32:21

Hey,

wij hebben een keltisch thema. We trouwen met een dienst met keltische rituelen, muziek van enya en andere, uitnodigingen en versieringen met keltische tekens, enz...

Groetjes, Mara.

Ann

Meld misbruik17-7-2007 4:04:14

'k heb een tijdje geleden aan zo'n "louis IVX"-thema meegewerkt, Zij hadden een weddingplanner (Joyce de Troch), die dat allemaal had voorbereid voor hen. Ik heb enkel het resultaat gezien, en vond het ronduit prachtig!! Zowel de genodigden, het koppel, als de obers en de omgeving, echt knap. Bij tango, kan je bvb naast de kledij, ook een mini-cursus aanbieden bij 't avondfeest, ...
Ik ben zelf zangeres, maar ik ken niet veel van tango, maar kan je ev. een tip geven voor iemand die zo'n éénmalige cursus wil geven,
kijk eens op www.trouwmis.tk
of geef me een seintje 0497/411000
groeten,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...