TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
saskia
7-7-2007
|
22-5-2007 21:44:01
marlies,
Wij hebben onze uitnodigingen in een cd-doosje gemaakt. Nadeel ( of voordeel ) is dat je de uitnodigingen best allemaal zelf draagt, dus als het er veel zijn is dit niet de ideale oplossing. Voor vrienden van ons hebben we ook een ontwerp gerealiseert die zeer origneel en mooi is, maar het vraagt veel werk en preciezie. Voor wanneer is het huwelijk. Misschien kan ik eens een paar ontwerpen uitzoeken voor jullie. Jullie kiezen dan wat er best haalbaar is...vragen staat vrij. je kan me mailen op tunderspook@telenet.be
saskia 070707
|
|
Veerle
25-5-2007
|
22-5-2007 21:54:27
hoi, wij hebben gewone uitnodigingen gemaakt. 1st had ik boeken gehaald bij de drukker met voorbeelden om zo ideeën op te doen. Daarna naar de AVA gegaan waar je de nodige materialen kunt maken. wij hadden gewerkt met de kleuren roze en donkerbruin, we hadden véél positieve reacties gekregen. heb er zelf ook veel voldoening gehad van ze te maken, het heeft toch dat ietsje meer hé. groetjes Veerle
|
|
Veerle
25-5-2007
|
22-5-2007 21:56:20
...de nodige materialen kunt vinden... bedoel ik
|
|
Jotje
13-7-2007
|
22-5-2007 22:45:09
wij maakten onze uitnodiging op een vierkant jaartje, drieluik met foto's. het is echt tof geworden. Ik maakte dit in publicher (omdat dit sneller gaat) en heb het dan met wat hulp van vrienden omgezet in photoshop om dan te laten printen bij de drukker...
ge moet es surfen op het net... wij zijn zo ook op ons idee gekomen,
succes! Jotje
|
|
wendy
2-6-2007
|
23-5-2007 9:53:39
Hey,
Wij hebben een vriendin 2 tekeningen laten maken van ons en die op de uitnodiging gezet (1 vooraan en 1 binnenin). We hebben parelmoer rood papier genomen en zwarte tekst. We hebben er al vele positieve reacties op gekregen.
groetjes, Wendy 2 juni 2007
|
|
mieke,
27-7-2007
|
23-5-2007 10:14:21
Onze kaart is vooraan zandkleur met onze gezichten en de achterkant is écru, in het midden is een bloem (lelie) ontworpen. Heel speciaal,maar tot hiertoe hebben we alleen nog maar toffe reacties gekregen!
Groetjes
|
|
Kathleen
26-5-2007
|
23-5-2007 10:49:57
Onze uitnodigingen waren precies een filmposter met een foto van ons op. Wij hebben het zo geformuleerd dat er op de grote dag (nu vrijdag!) een film wordt opgenomen waarin wij de hoofdrolspelers zijn en dat de gasten uitgenodigd zijn als figuranten. Huwelijk voor de wet is dan het eerste bedrijf, kerkelijk huwelijk het tweede en een spetterend avondfeest als derde bedrijf, waarop de gasten als VIP's zullen worden onthaald.
We hebben ze dan in kartonnen kokers gestoken en de meesten zelf afgeleverd (beetje duur om op te sturen).
We hebben er heel erg goede reacties op gekregen. Iedereen vond het heel mooi en origineel.
De inspiratie hebben we gehaald op een Nederlandse site waar je heel originele uitnodigingen kan bestellen, ik dacht www.sparkofhonour.nl of .com, 't is in ieder geval zoiets.
Veel succes!!
Groetjes,
Kathleen.
|
|
Jessika
27-7-2007
|
23-5-2007 11:25:27
Hoi, Wij hebben eerst en vooral ideetjes opgedaan in de boeken van buromac, intercard en zo, maar aangezien we vooral gingen voor iets dat we zelf wouden maken en met foto erbij, heeft dat uiteindelijk niet zoveel opgeleverd. Dankzij een paar tips van medebruidjes hier hebben we uiteindelijk onze kaart gefabriceerd: vierkant met vooraan fotookes (mag nog niet teveel vertellen want mijn zus zit hier heel af en toe te neuzen en de uitnodigingen zijn nog bij de drukker!) Veel succes! Jessika 27/07/07
|
|
Liv
15-9-2007
|
24-5-2007 21:10:03
Wij vonden niets écht leuk tussen alle huwelijksuitnodigingen, en gaan dus kiezen voor een kaartje uit een geboortewinkel. Is volgens ons iets origineler en iets meer flashy. We kunnen er nog dingen aan veranderen die we liever iets anders willen. Gaan ze volgend weekend bestellen.
|
|
Liv
15-9-2007
|
24-5-2007 21:11:51
Via deze site, zie je slechts enkele modellen (niet degene die wij willen, die staan niet op de site) www.optimadoopsuiker.be (winkel in Leuven). Vermits mijn lievelingskleur turkoois is... wordt het natuurlijk iets met turkoois :)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|