TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mieke
1-9-2007
|
23-5-2007 8:22:42
Misschien kan je best nog even wachten. Ik hoorde op het nieuws dat er nogal wat stakingen zijn geweest in het sorteercentrum in gent en zo. Dat de mensen in die buurt al 10 dagen geen post meer gehad hebben...
|
|
Natacha
7-7-2007
|
23-5-2007 9:05:22
Wij hebben de 18de mei onze uitnodigingen verstuurd en de meeste hadden die gisteren of maandag al dus er is iets aan de hand. Er zijn inderdaad stakingen geweest ma als ze al van 8 mei verstuurd zijn is het echt wel al lang....
Natacha x 07/07/07
|
|
Fieke
7-7-2007
|
23-5-2007 9:10:20
Oei oei oei! Mijn schoonmoeder heeft al gezegd dat er misschien mensen zijn die de uitnodigingen gewoon weggegooid hebben, vermits het een zilveren enveloppe was (echt blinkend, zoals een spiegel) en vele mensen denken misschien dat dat reclame was... Ik hoop van niet!
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
23-5-2007 9:38:05
Hoi Fieke,
Wat verschrikkelijk, ik zou er ook echt niet goed van zijn. Ik hoop maar dat de mensen het niet hebben weggegooid, maar dat lijkt me straf. Had je niet een stickertje erop waar je namen op stonden?
Als je een aantal mensen belt dan kom je er wel snel achter of het aan de post ligt, in dat geval zou ik toch gaan reclameren, misschien krijg je wel een soort schadevergoeding?
Veel succes en hou ons op de hoogte!
Groetjes, Nathalie 07/07/07
|
|
Fieke
7-7-2007
|
23-5-2007 9:46:07
Ja, ik weet het, ik heb al klacht ingediend voor één brief waarvan ik héél zeker ben dat ze hem niet hebben ontvangen. Maar zo'n klachtenbehandeling duurt een maand zeggen ze, dus afwachten nu...
Inderdaad, er kleefde een stickertje met ons intitialen en onze trouwdatum op, alsook op de achterkant onze naam en adres voor moest het adres op de voorkant niet kloppen. Zo hebben we er wel al 2 terug gekregen, omdat de mensen in kwestie ondertussen blijkbaar verhuisd waren...
Pff, volgende week heb ik een week (educatief) verlof. Ik zal me dan maar 's avonds bezig houden met de mensen hierover op te bellen hé.
Eén iemand (uit Gent) heeft me bevestigd dat ze vandaag de uitnodiging hebben ontvangen (na 15 dagen!). Soit, ze hebben ze nu toch ;-)
|
|
Tine
14-7-2007
|
23-5-2007 10:21:00
Mijn uitnodigingen zijn weg van 14mei, en ook ik heb mensen die nog steeds niks ontvangen hebben. Vooral dan in de regio Gent. Het is echt heel raar, ik had zelfs geen prior zegels geplakt, en toch waren er mensen die de volgende dag (dan wel binnen regio Brugge) al hun uitnodiging hadden. Ik hoop dat iedereen ze ontvangt want ik heb echt niet van iedereen het telefoonnummer en heb er geen zin en tijd voor ook.... Nog eventjes geduld zou ik zeggen, en hopelijk komt alles toch terecht... Groetjes, Tine
|
|
an
28-7-2007
|
23-5-2007 10:45:39
Tine, dat mensen in Gent ze nog niet ontvangen hebben, is niet zo raar. wij wonen in Gent en hebben al twee weken (!!!) geen post gekregen! vervelend toch, die staking!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
23-5-2007 10:59:58
Hey,
jaja, hier in Gent krijgen we al twaalf dagen geen post en vrijdag is er een nationale staking voorzien. Dikke miserie.
Groetjes, Lieve
|
|
Fieke
7-7-2007
|
23-5-2007 11:11:00
't Was te denken dat het weer juist ging zijn als wij onze uitnodigingen moesten versturen...
|
|
Jessika
27-7-2007
|
23-5-2007 11:31:42
Oesje, da's echt wel minder! Ik wist dat de mensen in Gent vooral al een tweetal weken geen post hebben maar blijkbaar is het overal miserie.. Inderdaad, net nu wij onze uitnodigingen willen versturen...:-( Zou de staking voor de gehele postfirma gelden? ij wachten nl. vol ongeduld op postzegels die we besteld hebben (met onze foto erop) en ik hoop ze voor volgende week vrijdag te hebben...
Duimen maar! Jessika 27/07/07
|
|
Fieke
7-7-2007
|
23-5-2007 11:34:21
Het zijn niet enkel mensen uit Gent hoor, ook mensen van bij ons in de buurt (op een stral van 10km van Merchtem) hebben ze pas vandaag gekregen...
|
|
Els
22-9-2007
|
23-5-2007 15:00:03
Er is op het nieuws gezegd dat op dit moment heel Oost- en West-Vlaanderen al hinder ondervinden maar dit kon nog uitbreiden. En vrijdag is er sowieso de nationale staking. Als alles dan terug normaal verloopt, duurt het even voor de achterstand is weggewerkt natuurlijk. Maar als je de uitnodigingen zo'n 6-8 weken op voorhand verstuurd hebt, is er nog tijd genoeg toch? De meesten laten toch maar de laatste dagen iets horen...
Els 22/09/07
|
|
KARINA
27-7-2007
|
23-5-2007 15:42:03
yeps,ik heb ook van datte, en ok, wij trouwen pas 27/7 maar mijn vriend zijn moeder belde ons op waarom de ene tante een uitnodiging had gekregen enn de andere niet... ik dacht al van "lap nu gaan we het hebben!" wij kunnen familieruzie wel missen hoor en door iets waar wij niet aan kunnen doen!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|