Terug naar overzicht
ook onder mijn kleedje kan ik geen bh met bandjes aan doen. ben vorige week dus naar mijn vaste lingerie winkel geweest. en zij had verschillende moddeletjes en kleurtjes om er onder aan te doen zonder bandjes. uiteindelijk heb ik er eentje van perele gekozen. een gewoon effe wit meer in t midden van de bh is toch een "kant" tekeningetje.vond hem echt wel mooi en zie me hem daarna ook nog dragen. dus meteen genomen. ineens van t zelfste het stringeske genomen. voor de bh was het +/- 58€ en voor de string +/- 25€ dus qua prijs viel het heel goed mee.Veel succes met de zoektocht he.groetjes sarah30/06/07
Hoi,Ik heb een kleed met een transparant achterstukje. Bijgevolg is het ook niet mooi om een bh te dragen. Aangezien ik reeds langer een nude bra draag, ga ik dat ook doen op mijn trouwdag. Groetjes,Elke
ik heb ook een kleed met een bustier. De winkel waar ik mijn kleed gekocht heb had een "plakbeha" liggen, heb die geprobeerd en heb die gekozen. Het blijft gewoon kleven aan de huid en is, als je hem goed verzorgd, nog heel lang te gebruiken achteraf.groetjessaskia
Ik heb gewoon een bh van Marie-Jo gekozen, zonder bandjes. 't Is zeker geen speciaal model of zo, maar wel eentje die niet afzakt en dat vind ik toch het allerbelangrijkste.
ja ik heb ook eentje van marie-jo, die hebben verschillende modelletjesMieke22/09/07
hallo,Ook ik heb een jurk met blote schouders. Ik draag er geen beha onder omdat mijn bovenstuk heel goed aanpast en alles goed vastzit.groetjesvero 30/06/07
Same here: ook een bustier en ik heb gewoon een modelletje van Prima Donna gekozen. Echte huwelijkslingerie is dit natuurlijk niet zo zonder bandjes, maar het is toch praktisch, en daar gaat het om dacht ik;). De mijne was toch mooi.Geen schrik dat die zou afzakken of zo: ik zat toch goed ingesnoerd in mijn kleed!Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hi Sylvia,Ik heb een modelletje zonder bandjes van Barbara, wel niet met te veel kant want dat zou te hard aftekenen op mijn bustier, maar er zit toch een klein fantasietje in verwerkt.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hoi,ik heb ook een bh zonder bandjes van de nieuwe collectie van Chantelle. Er is ook niet veel kant aan, maar er is wel een zeer mooie boxer string bij, die veel goedmaakt :-) De bh is eigenlijk ook mooi op zich.Omdat ik ook een beetje spijt had dat ik geen echte bruidslingerie had (lees bustier), heb ik gisteren toch nog een klein fortuin uitgegeven aan een prachtige kanten bustier. Kwestie van mijn aanstaande te verrassen op de huwelijksreis. Groetjes,Kathleen.ps. Overmorgen is het zover, dus laten we hopen dat het weer niet al te slecht wordt. De voorspellingen zijn niet al te schitterend :-(
Hoi Sylvia,Ik ben naar mijn normale lingeriewinkel gestapt en blijkbaar heeft Lice Charmel een volledige "bruidscollectie" . Ik moet zeggen, echt prachtig, maar niet goedkoop:nl 100 € voor de BH + 71 € voor de slip + 21 € kousenband maar wel héééél prachtig !!SuccesSarah15*09*07
Hallo,Mijn trouwjurk bestaat ook uit een bustier. Ik had eerst een gewone bh zonder bandjes. Maar toen ik die onder mijn kleed aandeed was het minder mooi dan een bustier die ik er eerder had onder gedaan (alles zat mooier op zijn plaats ;-) )Het is dus een bustier geworden, met veel kant aanHelga11/08/07
Jullie zijn allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties, k vind het echt tof om zo wat ideetjes op te doen en aan Kathleen veel succes morgen en een schitterende dag gewenstgroetjes aan iedereenSylvia