Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen op 31 mei 2008 in de Abdijhoeve in Oudenburg.Ik zou je aanraden een mailtje te sturen voor een informatiebrochure. Daarin staan er verschillende formules met hun prijzen.De zaal ziet er volgens mij heel gezellig uit en vooral ook de omgeving is mooi. Bij mooi weer kan je de receptie buiten doen en daar hoop ik toch stiekem op.Voor Salons Notredame hebben wij ook geïnformeerd maar de beloofde brochure hebben we nooit ontvangen ... En doordat de Abdijhoeve ons allebei beviel hebben wij er niet meer verder naar gevraagd.Laat eens jullie beslissing weten é!Veel plezier nog met je voorbereidingen!GroetjesKelly
hallo,gefeliciteert met je verlovingonze feestzaal is ste-marie te maldegem wij wonen in zwevezele dus ook een eindje rijdenwe hebben voor ste-marie gekozen omdat prijs en kwaliteit uitstekend zijner 2 zalen zijn maar nooit geen 2 feesten samen,de eigenaar zeer veel rekening houd met onze wensen enz...succes met jullie zoektochtgroetjes Lore24/08/2007
oepsik was nog vergeten te schrijven dat het een mooie zaal is met een zeer mooie tuingreetz lore
Hallo wij staan ook op trouwen, en wij zijn afkomstig van Ichtegem (dicht bij Torhout) Ik heb deze avond eens gebeld naar het Gravenhof in Torhout, mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk, en wij mogen eens gaan kijken morgenavond naar de zaal... waarom ver gaan als je in de buurt zo'n mooie locatie hebt...
hey, wij trouwen 24 mei 2008 en het feest gaat door in het fabriekspand te roeselareik ben daar al 2 keer naar een feest geweest en voor mij is dit een droomlocatieje mag alles naar eigen keuze inrichten, ze hebben heel wat materiaal voorhanden.De traiteur kies je zelf, de drank kan je daar afnemen aan brouwersprijzen ( heel goedkoop dus ) de wijnen enzo mag je ook zelf meenemen en er wordt geen kurkrecht aangerekend. Een echte aanrader wat mij betreft !
Hey,Wij trouwen op 14 juni 2008 in de vossenberg in hooglede (tegen roeselare). Je kan daar de zaal inrichten zoals je zelf wil. Veel succes met je zoektocht!
Alvast bedankt voor de reacties! :)Ik heb mezelf even Natacha B genoemd, omdat ik merkte dat hier al een Natacha met dezelfde schrijfwijze aanwezig is, en dit maakt het mss voor iedereen wat duidelijker ;)Vanaf vrijdag gaan we al enkele zalen bezoeken:- Fabriekspand Roeselare- Cycloon Ledegem- Vossenberg Hooglede- Herdershoeve Eernegem- Abdijhoeve OudenburgAls er nog iemand ervaringen weet, ze zijn altijd welkom :)Natacha