TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
fabienne
7-7-2007
|
23-5-2007 14:52:13
hallo bieke dikke profisiat met jou verhaal te lezen krijgt ik al de kriebels en zenuwachtig dat ik ben amaai nog 46 dagen te gaan,ik wens jullie veel geluk samen xxx
|
|
VERA
18-7-2007
|
23-5-2007 14:58:07
hallo Bieke, eerst en vorral proficiat en nog heel veel succes, ik kreeg kippevel bij het lezen van je verslag, ik moet nog 88 dagen wachten, soms durf ik er niet aan denken, ben bang dat er iets zou mislopen omdat we nu ook al zo gelukkig zijn, gniet nog maar na van al die mooie momenten, dikke zoen veke VEKEVIN@hotmail.com
|
|
Christel
30-6-2007
|
23-5-2007 15:13:26
dag Bieke
Proficiat aan jou en je man hé ! Waauw als ik dat zo hoor, je moet echt een gewéldige dag beleefd hebben ! k hoop dat die van mij binnen 4 weken even leuk zal worden !
Blijf gerust nog even op je wolk zitten hé, je moet er nog niet afkomen zenne :-))geniet zolang je kan !
groetjes Christel 160607
|
|
Kathleen
26-5-2007
|
23-5-2007 15:18:52
Hey Bieke,
een heel dikke proficiat! Het lijkt inderdaad een geweldige dag te zijn geweest!
Voor mij is het overmorgen zo ver! De spanning begint al een beetje in mijn lijf te kruipen, maar voorlopig gaat het nog. Laten we hopen dat onze dag even fantastisch is als die van jou!
Groetjes,
Kathleen.
|
|
Véronique
16-6-2007
|
23-5-2007 15:36:25
Hi Bieke,
PROFICIAT!!! Ik heb nog aan jullie gedacht vrijdag, jullie hebben ook veel geluk gehad met het weer. Ik blij dat alles zo goed is verlopen.
Ik begin nu een beetje te paniekeren, nog 24daagjes en het is aan ons, en we hebben precies nog zo veel te regelen. Ik wou vrij veel doen vorig weekend want dan was mijn ventje op vrijgezellenweekend, maar wat ik dus niet wist was dat het ook mijn vrijgezellen was. Mijn vriendinnen hebben er echt een perfecte dag van gemaakt. Volgens mij zijn ze ook nog wel iets van plan voor op het huwelijksfeest.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |