Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salon Denotter

23-5-2007 15:57:47
Hallo,
Is er iemand die al naar Salon Denotter in zedelgem geweest is of indrukken ervan gehoord.
- indruk van de zaal en feestzaal in het algemeen
- de receptie?
- de maaltijd zelf, is het fijn klaargemaakt.
en alle andere opmerkingen ook welkom.

Alvast bedankt, groetjes, olivier

olivier
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1203

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik23-5-2007 17:42:06

Hallo, ik ben daar een paar jaar geleden naar een receptie en naar een avondfeest geweest. Dat laatste van mijn beste vriendin. Wat de receptie betreft: mijn gevoel en dat van nog anderen is dat het afhangt van waar je staat of je al dan niet hapjes krijgt (sommige mensen krijgen veel hapjes, anderen krijgen er amper). Iets wat ik persoonlijk wel heel vervelend vind.
Wat het avondfeest betreft: ik vond het heel lekker eten, verzorgd, mooi opgediend,... kortom lekker en niks op aan te merken! Ook een fijne zaal!
Zo, hopelijk ben je er iets mee.
Groetjes

olivier
9-5-2009
 Meld misbruik23-5-2007 18:44:08

Caroline, bedankt voor je reactie.
ja dat van die hapjes op de receptie is soms wel vervelend. Maar misschien kan je de patron paar keer op het hart drukken dat ze ook tot het eind van de tuin moeten gaan

- van de paar hapjes dat je hebt mogen proeven, waren het fijne lepelhapjes of eerder alledaagse hapjes ?
De buitenterras vind ik wel mooi (toch op foto, heb een brochure en via website), en inderdaad als die buitenterras groot en diep is, komen ze misschien niet helemaal tot achteraan met de hapjes.

Dus het eten zelf is heel lekker en zeer fijn. en origineel opgediend dus ?

Zou u deze feestzaal mij aanraden alles in overweging genomen (locatie, gans de maaltijd, zaal....) ? Of hebt u een andere die u voorkeur is

nog eens bedankt

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 21:14:15

Hallo,
Mijn broer is er 3 jaar terug gehuwd. Het eten was er inderdaad lekker, en sjiek opgediend.
Terras is ook mooi, maar persoonlijk vind ik het niet zo speciaal.
Als tip, zeker niet de dj die de zaal aanraadt nemen, die was echt niet goed.
Goh, en anders in de buurt van Brugge zijn er niet zoveel zalen.
Zelf trouwen wij in de brouwerij van Rodenbach in Roeselare!
Veel succes nog,
Mieke

julie
9-9-2009
 Meld misbruik23-5-2007 22:02:06

wij zijn twee jaar terug ook naar een trouwfeest gemoeten in Salon denotter, het was een mega feest qua ambiance, de receptie was binnen en dat vond ik persoonlijk een beetje krap. Het was wel lekker om te eten, maar groot nadeel volgens mij is dat het plafon zo laag komt, en dat geeft zo'n bangelijk gevoel... Maar dat is mij persoonlijke mening!

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 22:18:26

Hallo,

Mijn nicht er twee jaar terug getrouwd. Bij mooi weer toffe terras, maar beetje krap (vond ik persoonlijk). Lekker eten, persoonlijk vind ik de zaal niet zo mooi, beetje donker. Maar 't was wel een dulle feeste! Een andere neef trouwt daar volgend jaar ook... Wijzelf hebben voor de cofar - visscherie gekozen, veel lichtinval, veel groen, ... Ieder zijn smaak hé ;-)

groetjes en succes met de zoektocht!

olivier
9-5-2009
 Meld misbruik23-5-2007 23:05:04

bedankt voor de reacties tot nu toe al, hoe meer hoe liever

Dus wat ik meestal hoor: is dat het eten echt wel lekker en sjiek is. En dat is toch één van de voornaamste dingen
Terras zo en zo, op foto toonde het alleszins mooi uit vond ik

Iemand zei krap voor receptie binnen te houden, voor mij zou de feest voor 80 personen zijn (misschien dat er voor enkel de receptie nog 30 meer zou zijn) Maar voor 100 is het toch niet te krap ook niet receptie binnen te houden?? En is de terras krap om voor zo'n aantal receptie te houden?
Vinden andere dat ook van die lage plafond of toch niet storend, zoals één iemand zei ?

dus niemand vind het maar gemiddeld,

nog reacties altijd welkom, thanks

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik24-5-2007 9:40:09

Goh, ik vond de zaal dan weer heel licht, dat plafond is mij helemaal niet opgevallen... en ruimte genoeg! Het terras is niet zo heel groot (misschien toch eens een kijkje gaan nemen)... hapjes waren wel lekker, maar ik vind dat ze echt wel iedereen moeten bedienen!

Sylvie

Meld misbruik20-8-2007 15:35:44

Hallo Olivier,

Heb jij ondertussen al een zaal gevonden? Heb je gekozen voor Salons Denotter of toch niet en waarom?
Wij zijn namelijk ook aan 't twijfelen of we deze zaal zullen nemen of niet.

vele groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info