Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vlek op mijn trouwjurk!!!

23-5-2007 16:53:24
Hallo,
Juist terug van mijn eerste pasbeurt! 'k Had er lang naar uitgekeken en was super blij dat het eindelijk zover was. Maar...in de winkel sta ik voor de spiegel en wat zien we (mijn ma en ik) en grote vlek!!! De mevrouw van de winkel verzekerde ons dat ze dit mooi kan verwijderen zonder dat je iets merkt. Maar help, ik ben er niet gerust in!!! Binnen 3 weken mag ik pas terug. Wat als de vlek niet uit is? Dan is er ook geen tijd meer want 2 weken later trouwen we al!
Wat moet ik doen?

Ine

Ine
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1077

van laerhoven
16-11-2007
 Meld misbruik23-5-2007 17:58:11

Wat een nachtmerrie! Eigenlijk moet je dat niet pikken. Jij bestelt een goede jurk, niet een met een vlek. Ik zou nu al actie ondernemen. Zeg dat je eerder terugkomt en dat de vlek er dan uit moet zijn. Zo niet, dan eis je dat ze een nieuwe jurk voor je maken (wel weinig keus dan waarschijnlijk omdat je ze dan vaak uit het rek moet kiezen) of eis je je geld terug en ga je bij een ander. hoorde van het bruidshuis in merksem dat ze daar wel vaker 'zulke situaties' opvangen. Maar leuk is anders natuurlijk. Je hebt jezelf natuurlijk al 100x over die jurk gedroomd...succes

Ine
30-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 20:09:29

Hallo,
bedankt voor je reactie. 'k Moet eerlijk zeggen dat ik hier ondertussen al een paar traantjes heb moeten laten. En hoe meer ik erover denk, hoe kwader ik word! Hoe kan dat nu: een trouwkleed waarvan je toch verwacht dat het perfect moet zijn met een vlek erop! Wat is er met dat kleed gebeurd?
'k Heb ondertussen beslist van het er idd niet bij te laten. Ik ga vroeger terug om te zien hoe mijn kleed eruit ziet! En als het niet in orde is ('k hou mijn hart vast) dan eis ik mijn geld terug. 't Probleem is natuurlijk dat ik dan helemaal geen kleed heb!!!

Margit
28-6-2008
 Meld misbruik23-5-2007 20:36:18

Hey Ine, inderdaad een echte nachtmerrie seg...kZou het er ook niet bij laten en terug gaan. Zoiets kan en mag eigenlijk niet gebeuren. Een trouwkleed kost genoeg geld dat je toch mag verwachten dat het in orde is! Ik wens je in elk geval héél veel sterkte en hoop dat alles toch in orde komt! Groetjes, Margit

http://margitenleslie.trouwen.com

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik23-5-2007 20:47:55

Hoi Ine,

Ik zou inderdaad ook wel nog eens gaan zien. Aan de andere kant zou ik proberen me niet te veel zorgen te maken. Ik kan me écht écht écht niet voorstellen dat ze u een kleed zouden meegeven met een vlek erin voor je grote dag! Dat kan geen enkele winkel zich permiteren! Dat zou nogal slechte reclame zijn, zeg!
Kortom, ga nog eens zien, en maak je niet te veel zorgen! Uiteindelijk is het hun probleem, en gaan zij er wel voor moeten zorgen dat het rechtgezet wordt!
Groetjes,
Ilse

ilse
20-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 21:51:32

Dag Ine,

Blijf maar rustig... Ik heb een drietal jaar geleden iets gelijkaardigs aan de hand gehad. Mijn broer trouwde en de dag voor ik mijn kleren mocht gaan afhalen belde de winkel dat er een fout in het stof zat. Er was toen nog een week tussen het afhalen en het feest. Maar ze hebben het voor elkaar gekregen om mij zelfs nog een nieuw broek te maken. Ik was toen ook in paniek maar zo een winkels kunnen zich dat echt niet permitteren. Ze zullen er alles aan doen om het in orde te krijgen hoor.

Ilse

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 10:23:20

Hey Ine,

HEb je al meer nieuws over je kleed?
Ik zou het niet riskeren om te wachten tot de volgende pasbeurt. Misschien kan je eens bellen en vertellen dat je ongerust bent en dat je sneller wil langskomen om te zien of de vlek er uit is? Zoals de andere bruidjes hier zeggen betaal je meer dan genoeg voor de perfecte jurk...

Veel succes ermee!

Groetjes

Lies

van laerhoven
16-11-2007
 Meld misbruik29-5-2007 17:42:10

Dag Ine,

Hoe staat het met je kleed? Ben je al terug geweest? als het er nog in zit, geld terugeisen en (voordien) bij andere bruidshuizen informeren of je daar nog terecht kan. vaak kunnen zij uit de jurken die ze hebben hangen wel een kleed op jouw maat maken, al is het dan natuurlijk niet je eerste keuze. succes,leef met je mee!
groetjes helga

Ine
30-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 19:40:16

Hallo allemaal,
Hier ben ik nog eens! 't Is ondertussen al een lang verhaal geworden!
Ik ben de dag na mijn eerste pasbeurt terug gegaan naar de winkel op aanraden van jullie allemaal en ook omdat ik het niet meer kon houden. Ik was super nerveus en kon voor het minste wenen.
Het kleed zag er al iets beter uit maar de vlek was niet weg! En de sleep was nog steeds zwart aan de randen. De mevrouw van de winkel verzekerde mij nog steeds dat alles in orde zou komen.
Mijn mama heeft dan contact opgenomen met de fabriekant en alles uitgelegd (HR fashion). Daar toonde ze begrip en wilden ze een nieuw kleed maken maar dat lukte niet in 4,5 weken tijd!
Na veel over en weer gebel, werd ons voorgesteld om ons geld terug te vragen in de winkel. Wij hadden ondertussen al van een winkel bevestiging gekregen dat zij voor een kleed konden zorgen op zo'n korte termijn. Dus hebben we voor die oplossing gekozen.
We zullen ons geld terug krijgen!
Deze morgen ben ik dan naar een andere winkel geweest, waar we super werden ontvangen! IK HEB ER EEN HEEL MOOI PRINSENKLEED GEVONDEN ! en het zal tijdig klaar zijn zonder vlekken!
Het is dus niet mijn eerste keuze geworden, maar ik ben toch super blij want ik zie het kleed heel graag en voel dat ik zal kunnen stralen op mijn trouwdag! Ook mijn schoenen en ketting passen er bij! Dus hoef dat niet opnieuw te kopen. Het zal dus nog goed aflopen! Hopelijk nu geen zo'n hindernissen meer!!! 't Is een verhaal om nog lang na te vertellen...
Groetjes en bedankt voor de steun allemaal!
Ine

Ine
30-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 19:45:35

oja, nog even een super reclame voor de winkel die mij zo goed heeft geholpen vandaag met het vinden van een nieuw kleed: Robel in Roeselare! Bedankt !!! Zeker een aanrader, ook voor iedereen die tijdig zijn kleed kan bestellen !!! :-) Heel vriendelijke en behulpzame mensen!
Van mijn "vlekkenkleed" zal ik niet vermelden vanwaar dat kwam, omdat ik het toch fair vind dat ik mijn geld terug krijg. Maar wat ik daarjuist vergeten was van vermelden: mevrouw van de winkel had wel toegegeven dat het kleed al in een modeshow was gebruikt en waarschijnlijk is daar de bevuiling gebeurd.

Groetjes,
Ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info