TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
18-8-2007
|
23-5-2007 18:59:43
Ik ben maar naar één winkel geweest en heb daar ook mijn kleed gezien! Het was onmiddellijk perfect (maar ik ben meestal dan ook wel een snelle beslisser)! De eerste keer dat ik het gepast had was met een vriendin, ik ben daarna nog eens met mn ma geweest naar dezelfde winkel om het kleed nog eens te passen en het voelde terug super aan! En dan heb ik het ook gekocht! Ik denk echt, hoe langer je blijft rondzoeken, hoe meer je begint te twijfelen (dat probleem hebben we wel gehad met onze ringen)!
Veel succes!
|
|
Elke
13-10-2007
|
23-5-2007 20:49:14
Ik stond op driekwartier buiten ... met mijn droomkleed!!! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al op het internet gekeken had naar trouwkleren en dus wist wat mijn 'goesting' was. Ga voor je gevoel!!! Wat je graag ziet, daar zal je in stralen, wees daar maar zeker van!!!
|
|
Elke
28-7-2007
|
23-5-2007 20:58:30
Hey,
Ook ik had op t internet gekeken en was er op voorhand van overtuigd dat het iets heel eenvoudigs zou worden. Toen ik Maxim's Couture bezocht, kreeg ik de mogelijkheid om rustig alle kleedjes te bekijken en heb ik er drie gepast: een heel traditioneel, eentje zoals ik mij voorgesteld had en een sissyjurk die op de paspop gepresenteerd stond. Bij het eerste kleed wist ik meteen dat het dat niet was. Het tweede vond k wel mooi en bij het derde was ik verkocht. Ik ben nadien nog eens terug geweest en heb de twee laatste nog eens gepast en het gevoel bleef hetzelfde. Je voelt meteen wat jouw droomkleed is. Ga er dan ook voor. Ik heb niet gekozen om verder rond te kijken omdat dit kleed goed aanvoelde en ik ook vreesde om in verwarring te geraken. Gisteren ben ik voor de eerste keer gaan passen en het voelde nog steeds goed! Als je twijfelt, kijk dan rustig verder. Ik raad je dan zeker ook Maxim's aan. Maar als je je er goed bij voelt, zou ik het niet moeilijker maken. Je moet nog zoveel keuzes maken ;-)
Veel succes,
Elke 28/07/07
|
|
Bie
27-10-2007
|
23-5-2007 22:33:15
Hoi Laetitia,
Ik ken je probleem! Ook ik had in de eerste winkel die ik deed iets gevonden waarmee ik 95% tevreden was. Precies omdat het nog maar de eerste keer was dat ik bruidsjurken paste, "durfde" ik niet geloven dat het 100% mijn gedacht was. Ik heb toen niets vastgelegd en ben nog in 4 andere winkels nog heel uiteenlopende dingen gaan passen waar ik op het einde ook telkens wel iets aan had waar ik me wel in kon vinden maar die nooit een supergevoel opwekten. Ergens was er altijd dat kleedje uit de eerste winkel dat in mijn achterhoofd bleef hangen. Dan heb ik na veel wikken en wegen (ook ik ben een eeuwige twijfelaar) een tweede afspraak gemaakt in die eerste winkel om het bewuste kleedje nog eens te passen, en voilà, wat ik nooit had durven dromen, gebeurde toch: toen ik het aanhad, wist ik zonder enige twijfel: dàt is het! Ik kon het nooit geloven als anderen zeiden dat je het voelt als je jouw kleedje aanhebt, maar het is dus toch zo!!! Moraal van het verhaal: voor mij heeft het passen in meerdere winkels geen verwarring gebracht maar uiteindelijk de absolute zekerheid dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Sterker nog, indien ik na de eerste winkel direct toegehapt had, was ik misschien altijd lichtjes blijven twijfelen dat ik te snel beslist had!
Mijn kleedje komt van La Sposa in Roeselare, ze hebben er veel keuze en zijn niet opdringerig en nemen alle tijd voor jou. Maar als je van het Antwerpse bent, is dat voor jou misschien al wat ver... Ik zou echter ook wel niet te lang meer wachten om nu zo snel mogelijk nog enkele winkels te doen... Ik trouw ook pas eind oktober en heb toch ook af en toe gehoord deze maand dat ik toch niet te lang meer mocht wachten. (Ik heb vorig weekend beslist!)
Héél veel succes, en laat iets weten he!
xxx Bie
|
|
Véronique
16-6-2007
|
24-5-2007 8:46:30
Hi Laetitia,
Ik ben ook maar in 1 winkel geweest. Bij Cermo in Turnhout, zeker een aanrader. Ik heb in de 20 kleedjes gepast. Mijn droomjurk was 1 van de laatste keedjes die ik gepast heb en je voelt dat gewoon dat dat DE jurk is. (ik had dit ook nooit verwacht). Ik heb ze wel niet direct besteld maar had een nieuwe afspraak gemaakt om nog eens te komen passen met mijn papa erbij. (was eerste keer met mama en beste vriendin gaan passen) Toen mijn papa erbij was heb ik mijn top 3 van kleedjes nog eens gepast en mijn papa zei ook direct dat wanneer ik de jurk aan had die ikzelf gekozen had, je gewoon zag dat ik straalde. Ik heb 2 weken geleden mijn eerste pasbeurt gehad en ik ben nog altijd even enthousiast als ik mijn jurk aanheb, voel me een echte princes.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Eve
8-6-2007
|
24-5-2007 9:54:16
Hallo , ik heb mijn bruidskleed gekocht bij boetiek Maya in Hemiksem . Ik ben daar zeeeeer tevreden over zij weet perfect wat je mooi staat. Ik had eerst iets volledig anders gekozen en ze liet me maar passen , totdat ze als laatste afkwam met een kleed dat ik nooit zo zou kiezen . Awel 't is prachtig en perfeckt voor mijn figuur . Echte aanrader dus
|
|
s
1-6-2007
|
24-5-2007 14:08:47
Hoi!
Ik ben drie weken voor mijn trouw naar een winkel geweest, Kaat tilley in de Koningsgalery in Brussel. Ik heb 1 kleedje aan gehad en wist meteen: Dit is het!!
Ik heb er dus welgetelt 10 minuten over gedaan. Het hoeft niet altijd een heel gedoe zijn waarmee je maanden opvoorhand bezig bent, hoor. :d
Heel veel mensen vonden mijn kleed geweldig en heel goed bij me passen. Nu zou ik er toch wel iets vroeger mee beginnen als ik, maar als je in november trouwt heb je toch nog weken en weken tijd. (ik geef toe: drie weken is wel erg nipt)
Laat je niet opjagen en doe je zin. Heb ik ook gedaan.
Liefs, Nieke
|
|
Liv
15-9-2007
|
24-5-2007 21:25:42
Raar maar waar... dat was het bij mij. Als 'Weegschaal' en ook eeuwige twijfelaar, wist ik niet waaraan ik ging beginnen om een kleed te gaan kiezen. Ik was er een beetje zenuwachtig van, en dacht zeker niet om direct iets te vinden.
In de winkel, koos ik enkele dingen uit en begon ik te passen... En ... het eerste kleed dat ik aanhad ... dat was het!!! Heb er nog enkele gepast, maar heb toch het allereerste gepaste kleed genomen. Was superblij dat ik direct iets gevonden had natuurlijk. (mijn vriend geloofde mij al bijna niet, toen ik thuiskwam en dit vertelde) :)
|
|
Laetitia
1-12-2007
|
25-5-2007 9:49:04
Meisjes,
Heel erg bedankt voor jullie raad, zal het zeker niet in de wind slaan! Toch heb ik beslist om nog naar enkele winkels te gaan om zo toch de zekerheid te hebben dat het goeie kleed ga kiezen.
Have fun allemaal en nog eens bedankt!
L
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|