TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ine
30-6-2007
|
23-5-2007 20:17:13
Dag Mieke, 'k Heb echt met je te doen. 't Is inderdaad niet leuk dat je vriend plots niet op huwelijksreis wil. Ik kan begrijpen dat sommige mensen dat liever niet doen, maar hij had het je wel vroeger mogen vertellen! Praat er zeker nog eens over met je vriend. Misschien kunnen jullie een gulden middenweg vinden waar jullie je beide gelukkig mee voelen. (korte vakantie, dichterbij? citytrip?) Ivm de bouw- en trouwplannen op hetzelfde moment: dat is idd druk. Bij ons is het ook zo, maar probeer af en toe eens op adem te komen samen. Hopelijk komt alles goed! ps: voel me nu ook niet zo goed...zie bericht: vlek op mijn trouwkleed.
Ine
|
|
Sarah
7-7-2007
|
23-5-2007 20:46:25
Dag Mieke,
laat de moed nog niet te vlug zakken. Misschien heeft je vriend om je te verassen wel zelf een huwelijksreis geboekt. Dat is toch de traditie dat de man de huwelijksreis kado doet aan zijn bruidje. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken. Alé ik hoop toch wel dat het zo zal zijn als ik denk. Anders zou ik het ook wel erg vinden. Misschien kan je eens bij iemand polsen of zij niets meer weten.
Groetjes, Sarah
07-07-'07
|
|
Elke
13-10-2007
|
23-5-2007 20:59:39
Hey Mieke,
Iedereen heeft wel eens dat gevoel en het organiseren van een trouw en bouwplannen etc is een drukke bedoening. Niet op huwelijksreis gaan, terwijl je er zo naaruit gekeken hebt, is idd geen leuk nieuws. Maar moet je je erbij neerleggen? Kan je geen tussenoplossing vinden? Probeer er zeker nog eens met hem over te spreken!!! Ik zou het niet zo maar aanvaarden moest mijn vriend plots zeggen de huwelijksreis gaat niet door, ik wil niet op reis!! Je staat nu onder veel stress, en je vriend ook, en dan reageer je wel eens wat kwader of harder dan je bedoelde. Neem af en toe eens wat tijd voor jezelf en voor jullie beiden, eens even zonder bouw en/of trouw, maar gewoon samen zijn.
Ik hoop dat jullie er uit geraken!!! Elke
|
|
Marisa
7-7-2007
|
23-5-2007 21:53:53
Hey Mieke,
Ocharme, ik leef met je mee. Ik begrijp dat je inderdaad een zware tijd doorgaat, zeker omdat je met bouw- en trouwplannen in gedachten hebt. Het beste lijkt me inderdaad er open met je vriend over te praten en zeggen dat dat echt iets was waar je zo hard naar had uitgekeken en toch graag dit jaar nog wil meemaken als kersverse echtgenote. Dan zou mijn vriend in principe toch begrip daarvoor moeten hebben, mocht dat niet zo het geval zijn kan je inderdaad een tussenweg kiezen: wel op reis maar niet zo ver bijvoorbeeld.
Succes hé en laat iets weten als je er meer over weet.
Groetjes,
Marisa
|
|
Jotje
13-7-2007
|
23-5-2007 21:57:45
Heyla,
Ik heb het gevoel dat je wat ontgoocheld bent in je verloofde, maar niets wat een goed gesprek niet kan oplossen hé... Ik zou moest ik u zijn es poslen bij u vriend waar het echt om gaat. Wil hij echt niet op reis? Wil hij echt nog wachten met bouwen of mss is al het drukke gedoe hem wat teveel of is hij gesschrokken hoeveel een trouwfeest eigenlijk wel kost en wil hij wat spaarzamer zijn, ... Ik ken hem niet hé, maar zou toch es polsen of er geen andere reden achter zit. Veel succes alvast!
groetjes JOtje
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
24-5-2007 7:43:12
Hey Mieke,
ik begrijp je volkomen...Wat een teleurstelling he meid! Ik denk als je vriend wist hoe verdrietig hij je hiermee gemaakt heeft, dat hij het dan wel anders had aangepakt. Dan had hij je misschien ook wel een reden/uitleg gegeven, en dan kon je misschien een tussenoplossing vinden of je ermee verzoenen als het een goede uitleg is.
Wij zijn ook bezig met bouwen en trouwen tegelijk, al sinds augustus zijn we aan het bouwen, en rond die periode (iets eerder) zijn we ook met onze trouwplannen begonnen. Grotendeels regel ik alles, en af en toe komt hij wel mee voor iets te bespreken.
Maar je huwelijksreis is toch speciaal zegt iedereen mij, want wij twijfelen nu NOG STEEDS...weten nog niet waarheen, maar duur of ver zal het niet worden (daar staan we wel beide achter achter die keuze). Wij trouwen ook op 07/07/07, dus het zal een last minute boeking worden voor ons als we nog gaan.
Ik zou vast en zeker in jou geval eens heel goed met je vriend praten, vertel hem hoe belangrijk je dit vind, hoe hard je er naar uitgekeken hebt!
Als je wat meer via mail wil praten, mail me dan gerust op javaantje@gmail.com!
Groetjes, veel succes nog met de huwelijksvoorbereidingen en laat de moed niet hangen he meisje! Het komt wel goed!
Nathalie 07/07/07 kenny-nathalie.bruiloftsite.nl
|
|
Véronique
16-6-2007
|
24-5-2007 8:40:58
Hi Mieke,
Ik begrijp hoe je je voelt. Maar als ik jou was zou ik het echt eens met je vriend bespreken, misschien heeft hij niet door dat jij die huwelijksreis echt wel belangrijk vindt. (mannen zijn daar toch helemaal anders in dan wij) Als je hem zegt dat je er echt wel even tussenuit wil met jullie 2tjes voor jullie beginnen bouwen dan denk ik wel dat hij dit keer zal toegeven. Een huwelijk regelen en daar bovenop nog eens bouwplannen hebben kost heel veel van je energie. Wij zijn tussen de huwelijksbereidingen door verhuist en dat brengt al heel veel extra stress met zich mee. (tussen het inpakken door uitnodigingen schrijven en dit terwijl mijn ventje in het buitenland zat voor zijn werk is ook niet altijd leuk geweest). En bouwen is nog veel intenser dan gewoon verhuizen zoals wij hebben gedaan.
Hou de moed er in en je weet, je mede-bruidjes zijn er om te luisteren als je het even wat moeilijk hebt.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Lies
27-10-2007
|
24-5-2007 15:13:07
Hey Mieke,
Mannen he :). We kunnen niet zonder maar soms...
Zoals de andere bruidjes hier zeiden zou ik er ook proberen achter komen waarom ij het niet wil. Dan kan je hem vertellen waarom jij dat ne wel en dat je er speciaal je verlof voor verlegd hebt enzo. Misschien wil hij toch wel gaan of kunnen jullie een andere leuke oplossing vinden. Dat hij stiekem een huwelijksreis zou voorbereid hebben, daar zou ik toch niet teveel op betrouwen ;-), want als dat dan niet zo is ga je zeker ontgoocheld zijn...
Groetjes en een dikke knuffel
Lies
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
25-5-2007 12:29:58
Hoi Mieke
Mijn verloofde en ik zijn begin deze maand beginnen bouwen. We hebben onze grond in december gekocht. Bij ons was er twijfel of we op huwelijksreis zouden gaan, omdat dan de bouw een maand stilligt. Uiteindelijk hebben we beslist dat we er spijt van zouden hebben als we niet op huwelijksreis zou gaan. Wat is nu een maand uitstel in een heel leven voor de bouw? We hebben hierover van sommige mensen negatieve reacties gekregen, maar het is ons leven. Ik zou toch nog eens met je vriend proberen te babbelen. Het kan trouwens een hele goede rustpauze zijn tussen al het plannen in.
Groetjes Rebecca 11/08/07
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|