Terug naar overzicht
Misschien Elke Alen, bekend van VijfTV?Voor haar e-mailadres kan je me mailen op hansroosjen@skynet.be.Groetjes,Monia
Ik kan je spijtig genoeg niet aan namen helpen maar ik had graag geweten naar wie je al geweest bent.Ik ben ook van Oostende en moet nog kijken voor mijn bruidsmake-up, liefst ook naturel ...
hallo!ik heb gekozen voor visagiste nadamisschien moet je haar eens mailen?visagiste@yahoo.com (zij komt aan huis)veel succes,anja
ik woon in Gistel en ik heb ook 3 maal proefmake-up laten doen. Ik was ook nooit tevreden en heb dan maar beslist om het overmorgen zelf te doen... .Groetjes,Valérie
Hey, ik weet niet hoe ver je wil gaan, maar mijn vriendin is getrouwd op 13 april en wou ook heel naturelle maka-up, aangezien ze dit nooit draagt anders... Ik ben zeker eens van plan om ook eens te gaan voor een proef. Het is wel in Oostduinkerke. Ik wil het wel eens navragen, moest je willen. (19€ denk ik).Veel succes!Jessika 27/07/07
hey,als je nog iemand zoekt mag je me mailen op beauty_andnails@yahoo.comwww.freewebs.com/beauty-and-nails Mvg, Nina
Beste,Waarschijnlijk ben je ondertussen al gehuwd en daarvoor proficiat. Was je tevreden over uw make-up?Indien er iemand nog een visagiste zoekt die zeer naturel kan werken mag je me altijd contacteren cindydumoulin@skynet.beGroetjes,Cindy