Terug naar overzicht
julie,wij trouwen in juli 2007 in het gravenhof. De zalen zijn groot en prachtig gedecoreerd, het onthaal is er vriendelijk en ze hebben een prachtige tuin, die als het mooi weer is dient voor de receptie ( ook prachtig voor foto's). De prijs valt goed mee. Succes
We trouwen ook volgend jaar en zijn ook gaan kijken naar 'T gravenhof in Torhout. De prijzen zijn te vergelijken met andere zalen. Maar ik vrees dat er niet veel meer over is van data voor augustus en september, als je wilt trouwen op een zaterdag. Vanaf oktober kon je weer gemakkelijk een datum vinden. en er waren nog 2 data in april en 1 in mei (en hier en daar een vrijdag). Al de rest zat al vol.Als ik u was zou ik snel een afspraak maken. (wij zijn vorige week geweest)
Hallo Julie,Wij trouwen dit jaar in oktober en hebben gekozen voor 't Gravenhof. De keuze was eigenlijk vrij vlug gemaakt! We hebben daar zelf al een paar huwelijken meegemaakt, en 't was altijd dik in orde. Vriendelijke bediening, en echt heerlijk om te eten! Zeker een aanrader!!Groetjes Sylvie06.10.2007
Hallo,Wij zijn vorig jaar getrouwd in 't Gravenhof te Torhout. Je zal warm onthaald worden door Stephanie en Filip. De zaal is prachtig en serivce is zeer vlot en vriendelijk; Ze hebben oog voor detail!, wat toch belangrijk is op zo'n mooie dag. Zo wordt er aandacht besteed dat er tijdens de receptie iedereen zeker de verschillende hapjes aangeboden krijgt,worden mooi gepresenteerd. De hoezen, voor de stoelen die je kan bekomen geven een prachtig aangeklede zaal. De tuin en orangerie zijn eveneens zeer mooi. Het eten is een pluim waard, en meer als voldoende!! Ook het dessertbuffet was heerlijk. Stefanie zelf zorgt ervoor dat de avond perfect verloopt. Een echte aanrader!! De bruidsuite was ernorm speciaal. Een huisje in de tuin, met 's morgens een ontbijtmand. Heerlijk!