Terug naar overzicht
hallo, ik ben nogal vroeg een kleed gaan zoeken: ongeveer 8 maand op voorhand... maar ik zou me niet teveel zorgen maken... ik laat nu mijn kleed maken en mijn naaister kan dat heel vlug maken. Ook heb ik hier al gelezen van winkels waar ze zich daar niet zo druk in maken... ik dacht bruidshuis Ellen in Oostburg (waar ze trouwens een grote keuze hebben en supervriendelijk zijn). Veel succes!
Hey Vicky,Met Salons Orchidee heb ik geen ervaring. Tijdens onze zoektocht naar een feestzaal zijn we bij 'De Koetse' in Kluisbergen geweest en bij 'Sint-Hubert' in Ronse. Uiteindelijk hebben we voor de laatste gekozen omdat het decor en het eten er meer verfijnd uitzagen en de prijs per persoon maar een 5 euro duurder. Nog een tip. Ik zie dat je op een vrijdag trouwt: in Sint-hubert geven ze op vrijdag ook 10 % korting op het eten.Wat betreft het trouwkleed: ik trouw op 22 september en ik ben op 22 maart (dus precies 6 maand op voorhand) gaan kijken bij 'Cony' in Aalter en die mevrouw heeft daar niets van gezegd en gaf ook helemaal niet het gevoel dat ik vlug moest beslissen of zo. Dus ik denk dat het heel erg afhangt van winkel tot winkel.Groetjes,Fien
Dag Fien,bedankt voor de goede tips, Sint Hubert is inderdaad schitterend, het probleem is echter dat mijn vriend zijn broer daar vorig jaar zijn feest gehouden heeft. Zowel wij als onze familie vinden het een beetje raar om ons feest dan in dezelfde zaal te houden..Daarmee dat we verder zoeken, ondanks dat Sint Hubert inderdaad fantastisch was..Toch bedankt voor de reactie
Een nichtje van mij is getrouwd in salons Orchidee, was dik in orde! Lekker eten, mooie zaal. Zijn zelf ook naar daar gaan kijken maar we hebben uiteindelijk gekozen voor de Regency in Avelgem; iets goedkoper en zeker even goed!
Hallo,wij hebben voor salons Mantovani gekozen in Oudenaarde. Keuze uit 3 verschillende zalen en het is er heel goed. Bijna heel onze familie heeft er al zijn feest gegeven. Groetjes.