Terug naar overzicht
Hoi Wendi, ben zelf ook op zoek naar zo'n boog. Het is echter niet zo simpel als het lijkt. Vroeger hadden ze die in de Blokker. maar ik vind ze niet meer. Wat ik nu van plan ben is om zo'n "rozenboog" te kopen (nu in promotie bij de Hubo voor 45€, is wel van metaal) en daar wit lint of crepe rond te wikkelen, en te versieren met enkele nepbloemen of zo. Als er toch een plastic versie van te vinden is, in wit, dan weet ik het je meteen te zeggen. Alvast veel succes met de zoektochtGroetjesBianca16/06/2007
Hey Wendi en Bianca,Als jullie dat mooi vinden, een ballonnenboog kan ook heel mooi zijn. In de omgeving van Deurne ken ik niet onmiddellijk een ballonwinkel, maar in Erpe Mere (bij Aalst) heb je Balloonboy (http://www.balloon-boy.be ).GroetjesLies
Hallo , ik trouw op 8 juni en heb zo'n witte boog (rozenboog ) enkele maanden geleden gekocht .Wanner trouw jij dan kan je hem wel overkopen na mijn trouw.Ik woon in Hemiksem dus dat is niet zo ver he. Groeten Eve
Ik was door het forum aan het snuisteren en zo ben ik dit berichtje tegen gekomen... Ik vermoed dat je ondertussen al getrouwd bent, dus ik vroeg me af of je zo'n boog gevonden hebt en of je het zou overwegen om die door te verkopen? Als je interesse hebt mag je mij altijd iets laten weten (patriciavercruyssen@hotmail.com).