Terug naar overzicht
An,Dit hangt heel erg af van bloemist tot bloemist. Wij zijn een week voor ons huwelijk nog van bloemist veranderd; de oorspronkelijke vroeg 200€ voor het altaarstuk (wat wij schandalig veel vonden). Uiteindelijk hebben we bij de nieuwe bloemist maar 60€ betaald ervoor en het was écht heel mooi.Je gaat dus best op een paar plaatsen informeren!groetjes,Valerie16/5/2007
Hangt er ook vanaf waar je gaat horen ... want ze durven schandalig veel geld vragen maar heb er één gevonden van 150 euro met andere versiering dan nog wel bij voor de kerk ... hoop dat dit een beetje helpt
Wij betalen 69.5€ voor ons altaarstuk, bloemenhuis in Beveren.groetjes,Klaartje28/7/2007
Hallo,ik denk dat ik de goedkoopste ben :)Ons altaarstuk kost 40€ (gewoon seizoenbloemen), geen specialekes :)groetjes
Hoi,In één van de voorgaande berichtjes heb ik gelezen dat soms het bruidsboeket als "altaarstuk" gebruikt wordt. Ik vind dat wel een goed idee. Wij trouwen wel in een kleine kapel, maar ik denk dat het ook in een grotere kerk charmant kan zijn.Groetjes,Ilse