TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
|
24-5-2007 13:32:45
Beste Lien, Van welke streek bent U ? - wij zijn ook op zoek naar zalen, en ik kan U misschien enkele adresjes doorgeven voor info of zij nog plaats hebben...op 28/7. Veel succes bij het zoeken naar een nieuwe zaal. Laat iets horen als je iets gevonden hebt. Grtj.
|
|
Lien
28-7-2007
|
24-5-2007 13:38:48
Correctie: vermits wij eerder geboekt hebben kunnen we de zaal gewoon houden, we zijn dus niet op zoek naar iets nieuws maar toch is het een vervelende zaak. Toch bedankt!
|
|
Ilse
17-8-2007
|
24-5-2007 14:13:00
Hoi Lien, Inderdaad zoiets hou je niet voor mogelijk! Hmm, een cadeautje zou ik haar toch niet geven! Het lijkt me meer dan normaal dat jullie de zaal behouden! Het is al erg genoeg dat jullie met de stress gezeten hebben... Ik hoop dat ze voor die andere mensen ook iets kunnen voorzien, zodat zij niet in de problemen komen! groetjes, Ilse
|
|
Bianca
16-6-2007
|
24-5-2007 14:24:31
Hoi Lien,
wij hebben vorige week zelf dat probleem gehad. Wij trouwen op 16/06 en één maand voor ons huwelijk kwam de eigenaar ons doodleuk zeggen dat er een "vergissingkje" was gebeurd. Ik begrijp dus als geen ander wat voor stress dat met zich meebrengt. Bij ons is het goed afgelopen, en ik neem aan dat dat bij jullie net hetzelfde zou zijn. Ik zou er niet té wakker van liggen (hoewel je dat toch doet hoor! :D) en gewoon alles laten gebeuren. Alles komt goed.
groetjes, Bianca
|
|
olivier
9-5-2009
|
24-5-2007 14:37:32
lien en bianca, bij welke zalen van jullie is dat gebeurd ?
|
|
Marjan
2-6-2007
|
24-5-2007 14:48:01
Wij hebben geen problemen gehad met onze zaal, maar wel met een hotel dat we hadden geboekt voor enkele gasten. Vrienden van m'n schoonouders moeten van de kust komen en we hadden dan 3 kamers gereserveerd in een hotel in de buurt van de zaal. Nu gingen we een maand terug nog es horen of alles in orde was, maar meneer had nog maar 1 kamer vrij en de rest was volzet. We zeiden dan dat hij het toch in den boek had opgeschreven en hij zei doodleuk: ahja, in dië boek van vorig jaar maar dië heb ik weggedaan. In de buurt was er nu nog een bed & breakfast en nu hebben we dat vastgelegd. Veel gezelligere kamers, goed onderhouden en een stuk goedkoper. Dus eigelijk hebben we geluk bij een ongeluk.
|
|
sofie
7-7-2007
|
25-5-2007 8:33:11
hoi medebruidjes
hier een soorgelijk voorval ging gisteren eens langs bij onze traiteur om nog een afspraak te maken voor bespreken avondfeest zei zijn vrouw doodleuk dat er voor onze datum geen feest opstond (dacht dat ik door de grond zakte) na lang aandringen ging ze het toch eens nakijken en stond het blijkbaar wel opgeschreven, maar ze vond het niet nodig om een afspraak te maken voor het overlopen van alles, na weeral lang aan te dringen heb ik dit toch geregeld gekregen
ben momenteel niet goed gezind op mijn traiteur, hoop dat hij op onze afspraak een beetjes vriendelijker is
groetjes sofie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|