Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dubbele boeking

24-5-2007 13:10:55
Hoi medebruidjes,
Wat ik nooit voor mogelijk had gehouden is nu toch gebeurd: de eigenares van onze zaal heeft een dubbele boeking aangenomen voor 28/7. Wij hebben al een jaar geleden geboekt, de andere mensen nu pas dus wij krijgen voorrang maar het heeft toch voor spannende uren gezorgd. Ik denk dat ik haar een agenda cadeau ga doen. Dat hou je toch niet voor mogelijk!
Ik denk altijd maar: wat er nu tegenvalt compenseren we de dag zelf wel....

grtjs
Lien

Lien
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 471

Mieke

Meld misbruik24-5-2007 13:32:45

Beste Lien,
Van welke streek bent U ? - wij zijn ook op zoek naar zalen, en ik kan U misschien enkele adresjes doorgeven voor info of zij nog plaats hebben...op 28/7.
Veel succes bij het zoeken naar een nieuwe zaal.
Laat iets horen als je iets gevonden hebt.
Grtj.

Lien
28-7-2007
 Meld misbruik24-5-2007 13:38:48

Correctie: vermits wij eerder geboekt hebben kunnen we de zaal gewoon houden, we zijn dus niet op zoek naar iets nieuws maar toch is het een vervelende zaak.
Toch bedankt!

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik24-5-2007 14:13:00

Hoi Lien,
Inderdaad zoiets hou je niet voor mogelijk! Hmm, een cadeautje zou ik haar toch niet geven! Het lijkt me meer dan normaal dat jullie de zaal behouden! Het is al erg genoeg dat jullie met de stress gezeten hebben... Ik hoop dat ze voor die andere mensen ook iets kunnen voorzien, zodat zij niet in de problemen komen!
groetjes,
Ilse

Bianca
16-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 14:24:31

Hoi Lien,

wij hebben vorige week zelf dat probleem gehad. Wij trouwen op 16/06 en één maand voor ons huwelijk kwam de eigenaar ons doodleuk zeggen dat er een "vergissingkje" was gebeurd. Ik begrijp dus als geen ander wat voor stress dat met zich meebrengt. Bij ons is het goed afgelopen, en ik neem aan dat dat bij jullie net hetzelfde zou zijn. Ik zou er niet té wakker van liggen (hoewel je dat toch doet hoor! :D) en gewoon alles laten gebeuren.
Alles komt goed.

groetjes,
Bianca

olivier
9-5-2009
 Meld misbruik24-5-2007 14:37:32

lien en bianca, bij welke zalen van jullie is dat gebeurd ?

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 14:48:01

Wij hebben geen problemen gehad met onze zaal, maar wel met een hotel dat we hadden geboekt voor enkele gasten.
Vrienden van m'n schoonouders moeten van de kust komen en we hadden dan 3 kamers gereserveerd in een hotel in de buurt van de zaal. Nu gingen we een maand terug nog es horen of alles in orde was, maar meneer had nog maar 1 kamer vrij en de rest was volzet. We zeiden dan dat hij het toch in den boek had opgeschreven en hij zei doodleuk: ahja, in dië boek van vorig jaar maar dië heb ik weggedaan.
In de buurt was er nu nog een bed & breakfast en nu hebben we dat vastgelegd. Veel gezelligere kamers, goed onderhouden en een stuk goedkoper. Dus eigelijk hebben we geluk bij een ongeluk.

sofie
7-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 8:33:11

hoi medebruidjes

hier een soorgelijk voorval
ging gisteren eens langs bij onze traiteur om nog een afspraak te maken voor bespreken avondfeest
zei zijn vrouw doodleuk dat er voor onze datum geen feest opstond (dacht dat ik door de grond zakte)
na lang aandringen ging ze het toch eens nakijken en stond het blijkbaar wel opgeschreven, maar ze vond het niet nodig om een afspraak te maken voor het overlopen van alles, na weeral lang aan te dringen heb ik dit toch geregeld gekregen

ben momenteel niet goed gezind op mijn traiteur, hoop dat hij op onze afspraak een beetjes vriendelijker is

groetjes
sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info