Terug naar overzicht
Hoi AnjaIk en m'n echtgenoot (moet hier nog aan wennen hoor :p) zijn ook volledig weg van Disney, m'n ventje heeft me zelf ten huwelijk gevraagd in Disneyland. Maar op je vraag, wij hebben onze uitnodigen samen met een kennis volledig zelf ontworpen, we wilden eerst een foto van ons voor het kasteel, maar dat kwam niet goed uit. Uiteindelijk hebben we onze uitnodigingen volledig in Disneyletters laten drukken, echt goed geslaagd :). Binnenkort beginnen we met de bedankingskaartjes, ook volledig in Disney. Waar je het kan krijgen weet ik niet echt, maar wij hebben het volledig zelf laten ontwerpen.DisneygroetjesKim (04/05/2007)
Hoi AnjaBen hier nog een keer. Ik heb nog een site voor je http://www.now-and-forever.com/ naar invitations gaan en dan DisneyHopelijk ben je hier wat mee.Kim
Misschien kan je proberen in een winkel met geboortekaartjes.Wijzelf gaan ook onze uitnodigingen kiezen in zo'n winkel (niet met disney, maar wel met een fellere kleur).Daar hebben ze ook allerlei mooie uitnodigingen.
Op www.trouwshop.com is er een forum en op dat forum is er een heel topic gewijd aan hoe je je huwelijk 'disney' kan maken. Van uitnodigingen tot beeldje op de bruidstaart (als ik met goed herinner). Met heel veel prentjes en links waar je dingen kan bestellen. Veel succes ermee!Evelien
hoi, ik wou graag weten of het je gelukt is met je kaarten ??ben zelf ook een disney freak ha ha ha en heb als thema cinderella , maar kan ook nergens aan kaarten komen , alleen op ebay , maar zenden ze niet naar nederland helaas. laat me even wat weten aub als het gelukt is groetjes linda