Terug naar overzicht
Hoi!bij ons zijn er al heel wat plannen, maar natuurlijke 'geheim', al laten heel wat mensen af en toe wel 'iets' vallen.Wij hebben er zelf nooit achter gevraagd, dat doe je ook niet vind ik, het moet inderdaad spontaan zijn.Bij ons is het in een bepaald vriendengroepje wel traditie dat er iets gedaan wordt, dus die zijn sowieso wat van plan. Daarnaast heeft mijn broer mee de uitnodiging ontworpen en stond er stiekem bij 'voor geheime plannen en dan zijn mailadres', dus dat nodigt ook wel wat uit...Ik ben in elk geval heel benieuwd!Lies2 en 30 juni
Hey,wij hadden een powerpointpresentatie voorzien naar aanloop van de openingsdans, omdat ons nummertje te lang was. Mijn vader heeft toen gevraagd of hij die mocht maken, wij moesten enkel de foto's aanleveren. Mijn verloofde was niet zo enthousiast, maar de avond zelf was het schitterend. Mijn vader had ook filmpjes gebruikt van toen Michael en ik nog klein waren en had dat tot één geheel verwerkt. Héél emotioneel moment, en we hadden het totaal niet verwacht.Groetjes,Lieve
Dag Bie,wij veronderstellen dat wij ook een powerpoint presentatie zullen krijgen, eigenlijk hadden we dat zelf een beetje voorgesteld en we hebben het zo aangepakt: wij hebben zelf een powepoint presentatie naar vrienden en familie gestuurd, mat daarin oa dat ze die datum moeten vrijhouden en info ivm logies etc. Daarin hebben we ook gezegd dat als mensen leuke foto's of anekdotes of dergelijke hadden over onze brave en minder brave jeugd, ze dat steeds mogen doorsturen naar onze getuigen zodat iedereen die avond eens goed kan lachen... Zo is het idd niet spontaan, maar dat vind ik eigenlijk niet erg. 't is wel nog altijd een verassing wat het gaat worden!groetjes,Aurélie
Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je dat praktisch? Hoe kom je van foto tot een powerpointpresentatie? En waar haal je zo'n projector?Groetjes,Monia
Ik laat me lekker verrassen.
Sorry, wij natuurlijk.