Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nieuw hier...

25-5-2007 8:14:15
Hey iedereen!!!!
Ik ben nieuw hier, en wij gaan trouwen op 08/08/2008.
De jurk heb ik al gekocht, deze kon ik echt niet laten hangen voor die prijs!!!!
Hij komt uit de UK, en hier niet te vinden. :)
Vandaag gaan we naar de zaal kijken, en mss vastleggen.
Dan gaan we strx nog naar de drukker, boeken halen en iedeeen opdoen, en dan zelf de uitnodigingen maken.
Ik zou graag alles ik het goed en beige hebben die dag.
En als we buiten komen aan het stadhuis wil ik graag dat iedereen een vlinder laat vliegen, ipv een ballon of iets anders.
en mss dat we een koets gaan huren, en mijn pa zijn paarden ervoor zetten, zo naar het stadhuis, en de kerk gaan.
En dan de feestzaal, alles in het goud en beige.
Das zo'n beetje mijn iedee van ons huwelijk. :)
Maar je moet aan zoveel denken... Amai ze!
Groetjes, Bianca

Bianca
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 579

Patricia

Meld misbruik25-5-2007 9:23:01

Dag Bianca

Proficiat!
Wij trouwen op 01/08/2008, een weekje voor jullie.
Ook ik heb mijn kleed al (ook goeie prijs) en de zaal ligt al vast. Nu nog DJ en fotograaf vinden en dan de ringen kiezen.

Waar gaan jullie trouwen?

Veel plezier met de voorbereidingen
Patricia

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik25-5-2007 10:03:29

Hello Bianca,

Eerst en vooral proficiat!!! Eén tip: 8/8/8 is zeeeer populair, wij waren in december 2006 naar zalen gaan zien en 8/8/8 was toen al bezet... Dus rap kiezen! Omdat je het ook voor de kerk doet, kan je de stadhuis voor de populaire dag doen (minder stress als het niet zou lukken) en de kerk op 8/8/8, want da zal ook rap ingenomen worden!

Veel plezier,
Sheron

P.S.: koets-adresjes (heb het ooit voor een vriedin moeten opzoeken)
http://www.koetsen-vervoort.be/ (wommelgem)
http://www.friesenhofbries.be/
http://www.vrolix-koetsen.be/Page106565.htm
(leuvense)

Stéphanie
16-5-2009
 Meld misbruik25-5-2007 10:16:57

hey,

wij doen ons burgerlijk huwelijk ook op 888 en ons feest de dag erna. als je wil kunnen we altijd samen mailen om ideeën uit te wisselen. stephydumont@hotmail.com
kusjes
stephanie

Tine
20-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 11:13:55

Eerst en vooral: PROFICIAT!

Ik vind het bewonderenswaardig dat je al zoveel gepland hebt. Mijn vriend en ik trouwen op 20/10/2007 en ik heb nog veel werk voor de boeg. Ik heb zelfs nog geen kleed! Misboekje en zo zijn al in orde en de bloemen zijn ook al besproken maar de uitnodigingen vormen een probleem... Geen inspiratie!

Ik hoop dat je nog een zaal vind die vrij is op deze toch wel vrij populaire datum. Wij zijn anderhalf jaar vooraf gaan kijken en in september was er al niks meer vrij. En van ons is het toch maar een gewone datum hé.

Nog veel succes met het plannen van je prachtige dag!

-xxx-

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 12:13:27

Hoi Bianca

Alvast een dikke proficiat.
Ik denk ook dat je er wel vlug zal moeten bijzijn met alles voor 08/08/2008. Net zoals dit jaar 07/07/2007 een heel populaire dag is. Ik heb al heel vaak gehoord dat die mensen het niet gemakkelijk hebben om alles te regelen.
Zelf trouwen wij ook in augustus, maar dan wel dit jaar. Het komt steeds dichter bij, het zal snel augustus zijn en toch lijkt het nog zo veraf.

Groetjes
Rebecca
11/08/07

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 12:35:37

@ Tine

Wij trouwen een week voor jou en hebben buiten de zaal nog niets vast gelegd ... (Ok, da's gelogen, ik heb mijn kleed al) We hebben nog geen fotograaf/DJ/uitnodigingen/vervoer/bloemen etc. Je moet je dus nog geen zorgen maken!!! Alles komt wel in orde! We hebben nog tijd genoeg!!

Elke 13/10/07

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik25-5-2007 14:15:39

hey sheron.
Mijn pa zal die koets wel regelen, die kent er veel van. :)
En ja, zijn paarden ervoor, gaat mooi zijn ze.
Sebiet boeken halen voor de kaartjes, en dan beginnen knutselen....
Ik kom nog maar aan een 60 tal genodigden, moet echt nog zien wie ik nog kan vragen, weet het ff niet meer ze...
Grtjs, Bianca

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik25-5-2007 17:54:51

Hallo
Allemaal een dikke proficiat.
Wij trouwen op 01/08/08 en bij ons ligt de zaal, het vervoer en de fotograaf al vast. Vandaag eens gaan rondneuzen in bruidsboetieks.
Groetjes
Sofie

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik28-5-2007 0:47:33

Patricia,
Wij trouwen in St-Niklaas.
De zaal gaan we deze week voor zien, geen tijd meer gehad, en fotograaf ook nog zoeken.
De kaatjes zijn al gekozen, alleen nog laten drukken als alles geregeld is.
grtjs

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik29-5-2007 12:04:40

Wij trouwen op 16/08/08. De zaal ligt al een tijdje vast en we hebben ook al een DJ en een fotograaf. Voor de rest hebben we al veel ideeën maar nog niks concreets...ik "mag" van mijn vriend nog niet gaan kijken voor een kleed, in oktober komt de nieuwe collectie uit... Het kriebelt nochtans serieus om al eens te gaan kijken...
Voor de rest ga ik op het net een checklijst zoeken om te zien wat er nog allemaal moet gebeuren om zo niets te vergeten. Succes!
Tina

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik29-5-2007 21:14:01

Ik heb gisteren mijn kleed voor de eerste keer gepast, en hij zit als gegoten. :)
Had hem niet kunnen passen, heb hem gekocht via internet.
Hij is wel een beetje los aan de rits, maar dat zijn 4 steekjes dat ik moet maken, en dan is het inorde.
Ben al iedeeein aan het opdoen voor mijn boeket en mijn haar, wil alles perfect geregeld hebben....
Maar wie niet???
Kijk er al naar uit, maar het duurt nog meer dan een jaar.... :(
Heb naar een fotograaf een mail gestuurd wat ze vragen voor één dag te fotograferen, amai viel bijna achterover!!!! 750€ zonder BTW!!!!
Heb gezegd dat ik in een koets wil trouwen, als mijn pa eraan kan geraken bij vrienden of zo, maar de buren van mij vriend zijn ma hebben een heel mooie oldtimer, en die mogen we mss gebruiken met chauffeur. :)
En de suite volgt dan in hun eigen wagens.
Mijn kindjes (nu 2 en 5.5jaar) zijn onze bruidskindjes.
En dan de zaal....
Nog altijd niet gevonden wat we zoeken, en prijzen opgevraagd, maar nog geen reactie....
DJ, ook nog niet gevonden, allemaal te duur naar mijn goesting... 500€ voor een avond....
Nog ff vzerder zoeken denk ik...
Groetjes, Bianca
08/08/2008

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik31-5-2007 21:43:09

Ondertussen al veel verder gezocht, en veel gevonden. :)
De dj komt de hele avond en nacht, zonder we bij moeten betalen voor een uur langer te blijven of zo. Alles inbegrepen, licht, instalatie, muziek, een voorgaandgesprek met onze wensen...
En een fotograaf hebben we ook gevonden voor meer dan de helft van de prijs die ik hieronder vernoemde. :)
Zondag naar de zalen gaan kijken, en de beslissing nemen, ze zijn allemaalm nog vrij die datum. :)
Het loopt allemaal heel vlot op het moment, hopen dat het zo blijft!!!
De kapper staat ook al vast, daar moet ik me ook geen zorgen meer over maken, en nu nog een visagiste vinden, maar heb al vele mails gestuurd, en er zal wel iemand tussen zitten die tijd heeft die datum.
En die niet te ver woont, zodat ze na de foto's mss ook nog een tijd heeft om alles bij te werken.
Zal nog wel van me laten horen, eerst nog een paar mails sturen...
Groetjes, Bianca
08/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...