Nu Online
Momenteel zijn er 500 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress?

25-5-2007 8:55:06
Dag iedereen,

Wij trouwen op 14 juli, niet zo lang meer dus! Ik kijk er heel erg naar uit en soms kan ik 's avonds niet in slaap geraken van de spanning. Stress heb ik niet. Ik ben verloofd sinds november 2006 en sindsdien volg ik de berichtjes hier. Als ik vergelijk met anderen, is onze verloving kort en hebben we minder tijd om voor te bereiden. Toch lees ik hier allerlei berichten van mensen die aan het stressen zijn omdat ze te weinig tijd hebben. Ik vind dat het allemaal nogal meevalt qua voorbereiding. Of zou ik iets vergeten zijn? Onze uitnodigingen zijn weg sinds vorige week, het misboekje is gemaakt. Ik heb het gevoel dat ik nu niet veel meer te doen heb.
Zijn er nog onder jullie die vinden dat het eigenlijk allemaal wel meevalt?

Groetjes,
Karolien
14/7/07

Karolien
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 859

Ann
20-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 9:15:12

Hallo Karolien

Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel als jij... geen last van stress!
Wel 's avonds in bed regelmatig alles nog eens overlopen en dan probeer ik me in te beelden hoe de dag zal verlopen enz... en dan durf ik ook wel eens wat moeite hebben om in slaap te geraken, maar ik heb ook het gevoel dat alles loopt zoals het hoort...

Groetjes!

Ann
20.07.2007

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 9:16:15

Dag Karolien, wij trouwen op 28/07/07 dus een paar dagen na jou. Ook wij zijn maar verloofd van eind 2006.
Momenteel heb ik ook nog niet echt stress ondanks toch nog niet alles in orde is, ik ben namelijk nog altijd niet zeker van waar ik mijn haar ga laten doen de dag van mijn trouw, we moeten de bedankjes voor de gasten nog bestellen, de ringen gaan afhalen, de misboekjes afdrukken, afspraak met feestzaal, pastoor, DJ, fotograaf, ceremoniemeester,... Maar we hebben nog 2 maand dus dat komt wel goed. We hebben ook een zoontje van 15 maand en dan is het niet zo simpel om alles te regelen.
Ik denk dat ik een week ervoor wel zenuwachtig zal lopen en de dag van mijn trouw stress zowiezo..maar ik ga echt proberen te genieten van deze 2de mooiste dag van mijn leven (1ste was geboorte van zoontje). Het belooft namelijk een echt sprookjeshuwelijk te worden, zoals ik er altijd al een heb gewild... Nog veel succes met de voorbereidingen en uiteraard en fantastisch dag gewenst met veel zon, maar hou nog wat zon over voor mij hé :-) Groetjes Carmen

lien
23-2-2007
 Meld misbruik25-5-2007 9:27:54

HAllo Karolien,

Ik herken me helemaal in je verhaal! Ik heb er zelfs nog een topic aan gewijd hier dacht ik. Ik weet sinds december dat ik februari ging trouwen, en alles is heel vlotjes verlopen. Ik heb er wel voor gekozen om ons huwelijksfeest uiteindelijk pas in augustus te doen, zodat we twee keer konden feesten, maar ons dat ook de tijd gaf om alles op een rustigere manier te regelen. Ik heb ook helemaal geen stress, en hoewel augustus snel dichterbij komt ben ik momenteel eigenlijk enkel met mijn uitnodigingen bezig. Ik zou niet weten wat ik voor de rest moet voorbereiden anders;).

Zelfs de avond voor ons huwelijk had ik helemaal geen stress. Enkel de dag zelf, vijf minuutjes voor ik eindelijk toekwam bij mijn ventje, toen begon het wel heel erg te kriebelen!!!

Je bent dus zeker niet de enige die vindt dat het allemaal heel erg meevalt;).

Vele groetjes!

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Karolien
14-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 10:37:23

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Misschien dat ik binnen een paar weken toch nog overloop van de stress, ik hou jullie op de hoogte!!!

Ik wens ook jullie het allerbeste voor die dag waar jullie al lang van dromen :)(ik ook trouwens)

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 10:45:17

Hoi,
Oef, ik ben ook blij dat er nog mensen als ik zijn... Wij zijn verloofd sinds sept 2006, en wij dachten dat trouwen hééél veel voorbereiding vroeg, en daarom zijn we rond maart beginnen kijken voor een zaal in augustus 2008. En wat bleek? De zaal die we wilden stond in 2007 nog open! We trouwen nu op 17 aug dit jaar, en we zijn pas eind maart begonnen met alles (feest, kerk, gemeente). Ik vind dat het ook allemaal erg goed meevalt. Ik heb in juni examens, dus volgende maand heb ik ook wel geen tijd voor de trouw, maar toch heb ik het gevoel dat we alles op het gemak kunnen voorbereiden!
Groetjes,
Ilse

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 12:10:09

Hoi Karolien

Wij zijn verloofd sinds augustus 2006. Een nicht van mijn verloofde is een aantal jaar geleden getrouwd en zij zeiden altijd dat ze een jaar nodig hadden om alles te regelen.
Wij trouwen op 11 augustus dit jaar. We zijn dus onmiddellijk begonnen met het regelen van een zaal, de kerk, de fotograaf, de DJ, ... Voor de zaal was dat heel goed, want het was de enige dag in augustus dat ze nog vrij hadden.
Maar nadat al die grote zaken geregeld waren, had ik precies niets meer te doen. En dat vond ik raar omdat iedereen zei dat er zoveel voorbereidingen waren.
Nu begin ik na te denken over details. Maar daar weet ik geen antwoorden op en dan denk ik soms wel, hoe ga ik alles geregeld krijgen? Maar niet omdat ik geen tijd ervoor heb, gewoon omdat ik niet kan beslissen en niet veel ideetjes heb en niet creatief ben.
Maar ik begrijp het heel goed dat precies alles klaar is.

Groetjes
Rebecca
11/08/07

chantal
14-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 12:15:31

Hallo karolien,

wij trouwen ook op 14 juli 2007 en ik denk ook dat alles bijna geregeld is. Ik heb alleen schrik voor mijn kleed heb het in januari besteld en mag morgen gaan passen maar ik ben sindsdien nog 18 kilo vermagerd dus ik denk dat ze er nog veel werk aan gaan hebben.

Waar trouw je ergens

Groetjes chantal
En veel succes voor iedereen en een fijne dag toegewenst

nathalie
15-6-2012
 Meld misbruik25-5-2007 13:26:25

hey Karolien,
Wij hebben eind vorig jaar beslist om te trouwen en pas in maart ben ik begonnen met de voorbereidingen. Ik heb het gevoel dat to hier toe alles goed verloopt, het meeste is al in orde gebracht. Wij trouwen op 17 augustus. Enkel de datum vastleggen was het moelijkste, vooral omdat de familie zich aan het moeien was! Maar ja, ik weet nu wel al dat ik niet voor iedereen goed kan doen.
Nog veel succes!!!
Groetjes

marjolein
10-11-2007
 Meld misbruik25-5-2007 15:53:28

Dag Karolien,
wij hebben ons pas in februari dit jaar verloofd en trouwen op 28/7. Iedereen zegt dat je een jaar nodig hebt voor alle voorbereidingen maar dan vraag ik mij echt af wat iedereen doet...Alles is volgens mij al ion orde, alleen ons boekje moeten we nog maken en dat zal wel lukken op 2 maand zeker:-)
groetjes en veel succes!

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 15:58:59

Hallo, wij trouwen de dag voor u en zijn verloofd sinds eind oktober. Ik zit momenteel met hetzelfde gevoel als u... Zowel mijn vriend als ik hebben het gevoel dat iedereen (er trouwen nog koppels uit onze vriendenkring) zo loopt te stressen, terwijl wij dit niet hebben. We zijn volop bezig met onze uitnodigingen rond te dragen, ons misboekje is zo goed als af, trouwjurk gepast, ... en we hebben dit alles gecombineerd met fulltime werk en avondschool. Ik vraag me soms af of we iets vergeten zijn, waardoor alles zo rustig verloopt... Maar denk eerder dat dit aan je persoonlijke ingesteldheid ligt. De een gaat al sneller in paniek slaan dan de ander... Mss dat de stress op de dag zelf wel zal komen, hoewel ik eerder denk dat je op dat alles dan zodanig snel gaat dat je er gewoon niet bij stil staat om te stressen...

Veel plezier alvast met de verdere voorbereidingen...

groetjes Jotje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...