Terug naar overzicht
Chris is een aanrader. Gevarieeerde muziekkeuze - voor elk wat wils - en goede verlichting.
Hallo,Wij hebben deze DJ al op sommige feesten horen spelen. Fantastisch. Hij zorgt echt voor ambiance! Wij namen hem ook voor ons feest!!! Een echte aanrader!Natascha
HeyZeker een aanrader, een paar jaar geleden is m'n ma voor de tweede maal getrouwd en het was echt super voor elk wat wils echt een super goeie dj voor de traditionel trouwfeesten. Wij nemen hem ook dus voor 22 juni is hij al bezet. Groetjes Saskia
wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en hadden normaalgezien chris als DJ. Alleen kwam er plots een andere DJ opdagen... Bleek dat Chris ziek was (kan gebeuren) maar wij vonden het maar niks dat we niet verwittigd waren... Een kwestie van beleefdheid vind ik.Groetjes, Valérie
Dag ValerieEerst en vooral proficiat met jullie huwlijk! Hopelijk heb je ervan kunnen genieten! Ik moet eerlijk zijn, ik zou dit ook maar niets vinden dat ik niet persoonlijk verwittigd wordt. Ik vroeg mij af of jullie met Chris op voorhand afgesproken hadden of is alles via e-mail gegaan?GroetjesWendy
oeps, shame on me!! Ik heb een DT-fout geschreven :-)
Dag Wendywij hadden inderdaad op voorhand afgesproken met Chris en hadden uitdrukkelijk vermeld dat we enkel maar hem wilden als DJ. Tenslotte zit hij toch ook bij de duurdere klasse en dan wil je toch wel iemand waarvan je weet dat die goed is,niet?Groetjes, Valérie