TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2007
|
25-5-2007 22:37:25
Hoi Caroline, Ik ben ook op zoek naar enkele partituren. Kun je ergens partituren voor 1 bepaald liedje, bijvoorbeeld dat van Enya, kopen? Waar is dat dan? En hoeveel kost dat? Als ik dat van Enya zou kopen, stuur ik je wel een kopie op groetjes, Ilse
|
|
Marisa
7-7-2007
|
26-5-2007 13:04:14
ik weet dat er in Brugge een winkel was waar je partituren kan kopen. Ik wou er namelijk een van Endless love van Diana Ross , uiteindelijk heeft mijn zangeres de partituren zelf gevonden dus ik ben ze niet moeten gaan halen. Ik weet helaas wel de winkelnaam niet meer. Maar als je eens google't op partituren Brugge vind je het misschien wel.
Groetjes,
Marisa
|
|
Elke
13-10-2007
|
26-5-2007 20:00:35
Hoe dringend is dringend? Ik denk wel dat ik Hallelujah van Jeff Buckley ergens liggen heb, maar ligt nog bij mijn ouders thuis, en waar ... Dit liedje is zeker haalbaar voor je gitaar- en pianoleraar!!! Ik weet niet hoe 'geschoold' de zangeres is, maar de meeste zangeressen kunnen dit wel aan (met uitzondering van de echt lage alten). Kunnen je leraren er niet aangeraken? Of eens naar de muziek luisteren?
groetjes
|
|
Ilse
17-8-2007
|
26-5-2007 22:29:44
Hoi Caroline, Ik heb intussen "Only Time" op het net gevonden: www.pianop.be en doorklikken op partituren. Misschien staan de andere die je zoekt er ook tussen. groetjes, Ilse
|
|
Ilse
17-8-2007
|
26-5-2007 22:32:05
Hoi, hier ik weer. Hallelujah staat er idd ook op, maar je moet kijken bij de S (shrek). Dat liedje komt nl in Shrek hé. groetjes, Ilse
|
|
Caroline
1-9-2007
|
28-5-2007 19:08:30
Hallo, bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb nu bijna alle partituren liggen (vooral op internet gevonden). Alleen alegria vind ik echt niet en zal ik dus waarschijnlijk moeten kopen.
Groetjes
|
|
Ann
|
17-7-2007 2:49:43
als je zelf wat partituren hebt, en je wil wel ruilen dan is de volgende site een echte aanrader: www.pianofiles.be , ik heb regelmaltig wat nodig, en vind daar praktisch alles op, 'k heb zelf alegria, de rest kan je er vast ook vinden, groeten, Ann
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|