TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
KARINA
27-7-2007
|
26-5-2007 0:55:51
wij zijn daar ook geweest en vonden het te duur,spijtig want ik vond het orgineel,maar op een feest daar ben ik nog niet geweest. succes!
|
|
Jona
18-8-2007
|
27-5-2007 12:48:21
Hey Karolien, Ik heb deze mensen ook gecontacteerd om prijs te vragen, en pas 4 maanden later reageerden ze hierop. Bovendien hadden wij gevraagd of wij onze huwelijksceremonie op de boot mochten geven en dat de Kapitein ons zou trouwen, en blijkbaar wilde zij dit niet doen. Dus ik geef eerlijk toe dat ik een slechte indruk had van hen, heel ongewillig en ongemanierd, dus heb hen niet genomen. Hopelijk is jouw feest al wat je ervan verwacht en wordt het de mooiste dag van je leven!
Jona 18-08-07
|
|
Kristel
18-9-2010
|
7-11-2009 9:34:04
Wij zijn momenteel ook aan het kijken voor ons huwelijksfeest te houden op de Diamond Princess. Karolien, Hebben jullie het feest uiteindelijk laten doorgaan op de Diamond Princess? Wat waren jullie ervaringen?
Wij zijn van dezelfde mening dat een huwelijksfeest op de Diamond Princess zeer origineel en knap is.
Groetjes, Kristel
|
|
Karolien
14-7-2007
|
7-11-2009 10:04:35
Dag Kristel,
We zijn uiteindelijk op de Diamond Princess getrouwd. Het eten was heel lekker en de omgeving was geweldig. Toch zou ik niemand aanraden hier een feest te geven. We hadden een aantal negatieve ervaringen:
- de bruidsuite was ons beloofd, maar dubbel geboekt waardoor wij in een gewone, heel kleine kajuit moesten - de airco in de zaal van de receptie werkte niet waardoor het daar bakken en braden was - het voorgerecht was te laat en er was te weinig (door een misrekening) waardoor alles enorm opschoof. We hadden gevraagd om middernacht onze openingsdans te doen, maar het was uiteindelijk half 2 waardoor velen al te moe waren om nog te dansen - we hadden gevraagd enkel witte wijn te serveren, maar zonder het ons te vragen waren ze toch begonnen met ronde wijn. Toen we vroegen wat de meerprijs hiervan was, zei men dat het maar een beetje meer was. Omdat ik erop doorvroeg, zeiden ze me de prijs. Onze witte wijn kostte 20 euro, de rode 40!!! Mijn vader heeft serieus van zijn oren moeten maken om het gedaan te krijgen dat we de reeds gedronken flessen niet moesten betalen. Toen ik tegen de eigenares (die we overigens op de avond zelf voor de eerste keer zagen en een echte bitch bleek te zijn) zei dat ik het niet leuk vond om me op mijn trouwfeest zo druk te moeten maken, zei ze me doodleuk dat het haar niet interesseerde of wij nu een leuk feest hadden of niet. Ongeloofelijk grof!
Ik zou de Diamond Princess dus niet aanbevelen hoewel het eten en de sfeer van de boot fantastisch waren. Van de gasten kregen we ook positieve reacties. Voor ons was het in begin echter minder leuk. Het lijkt nu allemaal heel negatief, maar toch hadden we een heel mooie dag hoor.
Je ziet maar wat je ermee doet. Veel succes,
Karolien -
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|