Terug naar overzicht
wendy,best dat je achter deze nummers vraagtbij gebruik van deze nrs dien je geen bijkomende bankkosten te betalenik zou even bellen of mailenhopelijk ben ji hier iets meegroetjes sofie
ik heb het alle vele malen gedaaan en als ik de gegevens niet vind dan mail ik en vraag de gegevens,want als ik die niet heb gaat de betaling niet via de software van de bank,meestal krijg je vlug genoeg de gegevens.
Hallo,Ik bestel regelmatig dingen uit de EU, en ofwel gaat de betaling via visa of een europese overschrijving en voor dit heb je altijd een BIC en een IBAN nummer nodig. Dat is gewoon omdat je betaling naar een europees land gaat, meer is dat niet. Als je online bankiert heb je steeds de keuze, nationale overschrijving of internationale en in dat geval heb je de 2 nummers nodig alsook de naam, hoe meer gegevens hoe beter. GroetjesAnne21.09.07
bedankt voor de raad dames!!!!Wendy
Hallo,IK werk in de bank en ik weet dat je altijd een iban nummer nodig hebt en een Bic/SWIFT code is niet noodzakelijk maar best wel voor de veiligheid, dat is de code van de bank in nederland zelf en ik weet dat als mensen die soms niet bij hebben hun dat kosten kan opbrengen dus je bent wel beter dat je die hebt...GroetjesMieke7/7/7