Terug naar overzicht
Hey, ik heb meegedaan, maar nooit iets van gehoord. Ook niet dat ik verloren heb of zo. Sneu vind ik zelf. Ik zou ook wel eens willen weten of er mensen gewonnen hebben. Of is het gewoon één grote reclamestunt.Groetjes,Andere auto dan maar!
Ik heb ook niets meer gehoord en vandaag eens op de site gaan kijken of er winnaars vermeld staan want dit weekend was het eerste weeekend van winnaars. Maar nee hoor, nog niets veranderd.
Heb ook meegedaan en ook niks meer van gehoord. Lijkt mij inderdaad ook een reclamestunt geweest te zijn. spijtig.Groetjes Ann010607
Ik heb ook meegedaan met de wedstrijd en heb ook nog niets gehoord.. 't Kan misschien nog é.. Groetjes,Annelieshttp://anneliesenchristophe.trouwen.com
ik heb daaraan ook meegedaan maar nog niets gehoord.
Yep, ook meegedaan en nog geen woord. Wel dom want ik wil als ik geen ander vervoer heb mijn nonkel vragen om te rijden. Maar kan moeilijk moesten we toch gewonnen hebben zeggen dat het niet meer hoeft. Hij gaat dan best teleurgesteld zijn. (blijkbaar in onze familie een soort traditie dat aleenstaande mannen met de bruid mogen rijden.)Groetjes, Mara.
Ook meegedaan en nog niets gehoord.Ik vind op de site ook niet terug wanneer de winnaars bekend worden gemaakt.
hallo,ik heb ik nog niets gehoord!
Ik heb ook meegedaan en ook nog niets gehoord…Groetjes,Isabelle14/09/2007
Ook meegedaan voor 9 juni en nog niets gehoord... Ze moeten toch ook snappen dat je dat een beetje op voorhand wil weten of je gewonnen hebt of niet...Sigrid
Hallo,ik heb ook meegedaan voor de 7e juli maar ook nog niks gehoord. Heb eens gebeld naar Peugeot en kreeg iemand van de klantendienst aan de lijn en die wist niet van die actie af. Zou toch ook graag weten of we er bij zijn of niet. Zou het schandalig vinden moest het een promotiestunt zijn. Dat kunnen ze niet maken. 't Heeft zelfs in de krant gestaan.07/07/07
mede-bruidjesheb nog eens een kijkje genomen op de wedstrijd-siteeerst kon je daar de foto's bekijken die reeds ingestuurd zijn voor het winnen van een huwelijksreis maar blijkbaar gaat dit nu ook niet meerbegin zo het gevoel te krijgen dat dit een reclame-stunt isalvast bedankt voor al de reactiessofie
Ik heb een mailtje gestuurd naar Peugeot met de vraag voor meer info. Als er dat nog een paar bruidjes doen, zijn ze misschien meer geneigd om te reageren. Er zijn al 2 weekends voorbij van hun wedstrijd, dus ergens moeten er toch al 6 auto's rondgereden hebben... Anders is dit juist een negatieve reclamestunt, vind ik...Els22/09/07