Terug naar overzicht
Hi Kim,Allereerst wil ik jullie feliciteren.Wijzelf geven ons feest in La Grange, ben al volop aan het aftellen want het komt nu wel heel dichtbij, nog 21 daagjes.Ik heb de zaal leren kennen via mijn getuige, haar schoonzus heeft daar 2 jaar geleden haar huwelijksfeest gedaan en ze waren heel positief. Ik heb ook een video gezien en dus ook een idee gekregen hoe de zaal er versierd uitziet. Echt heel mooi.Bij ons verloopt nu ook alles heel vlot. Kris (de eigenaar) geeft ons echt veel vrijheid in het bepalen van alles. En hij doet ook hele goede voorstellen ivm de menu's en dessertjes. (dit vinden wij wel heel belangrijk). Wij hebben enkele gasten met suikerziekte en voor hen worden een aantal zaken in menu aangepast. Qua decoratie van de zaal mag je ook zelf wel wat bepalen. Nathalie (zaakvoerster en onze fotografe) heeft ook voorgesteld om de bloemstukken aan te passen aan mijn bruidsboeket, dus ook wat in dezelfde kleuren te werken. We hebben ook wat foto's gezien en dat ziet er telkens heel mooi uit.Over het eten hebben we ook al veel positieve dingen gehoord, ook heel mooi opgediend.Wij zijn in ieder geval al enthousiast. Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey Kim,Wij zijn ook aan't denken aan La Grange... o.m. door het enthousiasme van Véro ;-)Ik heb 2 jaar bij kasteel Steytelinck achter de hoek op kot gezeten. Het kasteel zelf is echt bangelijk mooi, maar ik zou er zelf nooit mijn trouwfeest geven. Je zit nl. in het park van Wilrijk, dus je bent er niet helemaal alleen, de taverne blijft volgens mij ook gewoon open en er wandelen constant mensen in het park, of er zitten studenten op een bankje te studeren. De bediening van de taverne (de feestzaal weet ik niet, weet ook niet of dat helemaal apart is) was ook absoluut niet vriendelijk... Ik weet niet hoeveel volk jullie gepland hebben, maar als jullie met een klein groepje zijn, is De Verdad in de Cederlaan in Wilrijk volgens mij ook wel tof... Da's ook een gewoon restaurant dus daar kan je ook gewoon gaan eten.Veel succes nog!Groetjes,Kim28/06/08
Mijn broer gaf zijn huwelijksfuif + diner voor de familie in La Grange (december 2006). Deze zaal is echt een aanrader.Zeer mooie zaal en decor. Fantastische bediening, meer dan genoeg hapjes, fijn eten. Kortom zelden zo veel hapjes en goede bediening gezien. Ook de uitbaters zijn zeer begaan met jullie feest. Bijna alle wensen zijn mogelijk en zij gaan samen met jou op zoek naar de beste formule. Tip top inorde! Een echte aanrader