Terug naar overzicht
Hallo Gwen,Kan je niets schrijven in de zin van: 'samen met onze ouders en zoon nodigen we jullie vriendelijk uit voor .....' GrPetra14-7-2007
wij hebben een zoontje van 1,5 en wij hebben de aankondiging volledig door hem laten doen: bij ons wast: na twee jaar met zen tweetjes, en twee jaar met zen drietjes en een broertje of zusje onderweg hebben mama en papa beslist om te trouwen.Kobe meldt u met veel plezier dat zijn mama en papa op vrijdag 29 juni in het huwelijk treden te ... en dan al de rest he... groetjes,evelien
Hoi, Je zou eens de tekst moeten doorgeven die je in gedachten hebt, om op de uitnodigingen te zetten; anders is het moeilijk om in te schatten welk zinnetje eventueel zou passen om je zoontje er extra bij te vermelden...xxxBie
Hallo Gwen,bij ons kondigt ons dochtertje Yentl onze trouw aan met de volgende tekst: Hey, pssst...mag ik jullie eens iets verklappen? Mama en papa gaan in het huwelijksbootje stappen. Op 18 augustus zullen zij hun ja-woord geven en krijgt mama de naam Daems voor de rest van haar leven.Zo is zij eigenlijk ook betrokken bij de trouw hé. Voor ons trouwt ze mee als je begrijpt wat ik bedoel.:-)Groetjes Katrien
Hoi Gwen, Wij worden een nieuw samengesteld gezin met 5 kids en wij hebben ook elke onze kids laten aankondigen dat Ellen en Jill hun mama en Myrthe,Elien en Bram hun papa, gaan trouwen (en dit dan mooi gestyled op de uitnodiging).Maar ik vind dat je zoontje zeker vermeld moet worden in de uitnodiging. SuccesAnnick27/10/07
hier hetzelfde,we zijn ook een samengesteld gezienikzelf heb 2 kindjes (4 en 6)en men vriend heeft er ook 2 (5 en 7)voor het ontwerp op de voorkant heb ik een ideemaar voor een tekst in het midden laat de inspiratie me in de steekalle leuke teksten zijn welkom :)