Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ondertrouw

26-5-2007 10:33:51
Hallo iedereen,
Nog 35dagen te gaan en het is eindelijk zover! Volgende week worden wij verwacht bij de pastor voor onze ondertrouw. Maar ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten. Wat gaat hij zoal vragen? Of zijn er dingen waarop we moeten letten?
Alvast bedankt
Jessy

Jessy
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 988

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik26-5-2007 17:38:07

Hey Jessy,

Hangt een beetje van pastoor tot pastoor af. Maar bij ons heeft dat niet zo lang geduurd. Hij vraagt vooral waarom je voor de kerk wil trouwen, en of je de betekenis van het kerkelijk huwelijk wel kent, en dan ook nog welke verplichtingen je tegenover je partner hebt binnen het huwelijk. Helemaal niks om je druk of zenuwachtig te maken hoor, de meeste dingen spreken voor zichzelf.

Groetjes Debby

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info