Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwbeurs bouwcentrum antwerpen

20-9-2003 23:59:15
Weet er iemand misschien of de trouwbeurs de moeite is om te gaan rondkijken? Kan je daar ideetjes halen misschien? Is het niet allemaal wat aan de dure kant? het is binnen 2 weken al, maar we hebben er nog nooit iets over gehoord. Jullie?

Leslie
29-5-2004
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 794

Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik23-9-2003 8:10:30

Hallo Leslie,

Verleden jaar hebben wij de huwelijksbeurzen van Kortrijk en Brussel bezocht.
Die van Kortrijk is echt heel goed. Je kan er heel veel ideeetjes opdoen. Mensen zijner echt hulpvaardig.
Die van Brussel vond ik minder meevallen, daar alles in het Frans te doen was. Ik vond voor Brussel dat ze wel tweetalig mochten zijn.
Wij gaan nu ook nog is naar Antwerpen. En trouwen op 2/4/2004

Vanessa

Carole
14-5-2004
 Meld misbruik29-9-2003 14:15:37

Ik wil ook graag naar de trouwbeurs in Antwerpen, maar ben heel erg geschrokken van de prijzen!

Daar komt bij dat ik mijn jurk en fotograaf al heb..

Tieneke
20-8-2004
 Meld misbruik29-9-2003 16:06:10

Als je regelmatig bruidsmagazines koopt moet je eens kijken of daar geen gratis toegangskaart in zit.

Theo

Meld misbruik27-4-2004 23:46:41

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...