Terug naar overzicht
Heb onlangs deze tip gekregen van iemand op het forum.Misschien even naar de site gaan!www.toonvanbelleghem.be
Hey Ameloot,DSO music? Die gaan bij ons met zangeres-pianist onze viering opluisteren.www.dsomusic.be Groetjes,veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
Schitterend voor de opluistering van jullie huwelijksmis: kijk eens op www.chelsy.be . Beslist een aanrader!Veel succes
Hey,Ikzelf ben zangeres en luiser regelmatig huwelijken, misvieringen, begrafenissen en recepties op. Ik zing ofwel met een pianist ofwel met harp en viool.Qua stijl breng ik klassiek en musicalgroetjesKyra
op www.showjazz.com vindt u enkele videoclips bij "prestations".Ik kan u een interessant prijsvoorstel doen voor de misviering als ook voor de cocktail. Samantha
Duas is een live akoestische covergroep met eigen nummers. website: www.duas.be Duas doet verzoeknummers en verzorgt de hele misviering/ huwlijksfeest.
Hallo,Mijn naam is Vanessa Loncke en verzorg al jaren huwelijksvieringen. Ben zelf van Harelbeke maar woon in Antwerpen. (maar geene paniek, ik reken niets aan voor vervoer.. ik moest maar niet zo ver gaan wonen hé! hihi)Als je graag wat informatie wil, ik stuur je gerust een mailtje met onze tarieven en een demo'tje.Groetjes, Vanessa Lonckevanessa.loncke@telenet.be
kijk eens op www.trouwmis.tk of geef me een seintje 0497/411000 groeten,Ann
Ik kan je de gegevens van enkele ervaren muzikanten doorspelen...Geef maar een seintje! marieke.de.poortere@telenet.begroetjes!