Terug naar overzicht
Hello,Ik heb er heel lang over getwijfeld en wij zijn uiteindelijk gegaan voor You Are van Dolly Parton. Prachtig liedje gewoon en zelf nog niet gehoord op een trouwfeest...Veel succes bij het zoekenMieke7/7/7
Hallo,Wij zijn getrouwd op 19 mei 2007 en kozen "Parce que c'est toi" van Axelle Red!! Zeer mooi nummer en heel toepasselijke tekst!Groetjes,Els
Hallo Wendy,Op de volgende website kan je ook eens kijken, hier staan veel liedjes op die als openingsdans gebruikt worden:http://www.ido-trouwbeurs.be/openingsdansen.htm veel succesKelly
Hallo, Wij hebben gekozen voor ti amo van Umberto Tozzi!! WIj vinden dat supermooi, maar smaken verschillen hé!Veel succes!!!!
Wij kiezen voor " heaven " van Bryan Adams. Ook " from this moment" van shania twain vind ik een zeer mooie slow.
Hallo,onze openingsdans zal "I'll always be there" worden van Roch Voisine. Zeer mooi liedje en mooie tekst.Groetjes,Sarah.07-07-'07www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl
hellowij hadden you are van dolly parton zoals al gezegd heel mooie tekst.een prachtig liedje.natalia zingt dat ook.grtz
hoiwij trouwen op 27/10/07 en hebben gekozen voor "Kiss from a rose" van Seal, is eens wat anders. grtz
Hello,ik denk dat het bij ons Hello van Lionel Richie zal worden..hele mooie tekst vind ik zelf.GrtzNatalie
mijn zus had een héle mooie "i found my everything" van Mary J Blidgegeen klassieke maar ik kreeg er kiekevel van hanna
ben trouwens zelf ook nog op zoek naar ene voor onze trouw volgend jaar..ik vond de have i told you lately van Van Morrison mooi, maar dat is zo een cliché.. zou ook zoiets origineel willen..iemand suggesties?p.s. mijn vriend heeft twee linkervoeten en ik steeds blauwe tenen... dus niks te moeilijkhanna