Terug naar overzicht
Dat hangt af van persoon tot persoon vind ik. Bij vrienden van ons hebben wij gewoon de 2 namen gezet en niet dhr en mevr (zouden ze zelf wat te vinden denk ik, bij mensen dat we niet zo goed kenden hebben we gewoon de namen en achternamen gezet (vb.Omer en Rita De Backer-Kelchtermans). Ik heb geen enkele keer Dhr en Mevr gebruikt en iedereen zal aanwezig zijn dus erg vonden ze het niet :-)Moet je dus zelf beetje aanvoelen, bij wie wel en bij wie niet.Veel succesMieke7/7/7
Hoi HelgaBij ons stond er:Getrouwd: Dhr en Mevr. Janssens - De ClercqNiet getrouwd: Joske Janssens & JuliaAls we de naam van de partner niet weten: Dhr. Janssens en partnerVoor een volledig gezin: Familie JanssensDenk dat het alle situaties zijn die wij hebben tegengekomen...Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi,Hier ben ik gisteren ook zelf aan begonnnen.Waar het hele gezin mag komen: Familie Janssens - De Clercq.Waar enkel de ouders mogen komen: Dhr. en Mevr. Janssens - De Clercq.Ik ben alles in kalligrafie bezig...een heel werkje, maar het loont wel de moeite.Veel succes nog!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
HoiOmdat ik het zelf ook moeilijk vond om de juiste aanspreektitels te vinden of het geslacht van de partner niet wist, heb ik het gewoon bij de achternaam gehouden. Zo kon ik geen schoonheidsfoutjes maken en zeker geen mannen met mevrouw aanspreken of omgekeerd.(Mijn man heeft veel neven en nichten, waarvan we niet iedereen erg goed kende en zeker de partner niet.)Maar, eigenlijk moet je gewoon je zin doen, eh! Als jij aanspreektitels wel belangrijk vind dan doe je dat natuurlijk.Groetjes, Nieke