Terug naar overzicht
Hoi GreetWij hebben 3 kindjes, een jongen van 7 jaar en een tweeling (jongen en meisje) van 3 jaar. We gaan half juni zien voor de kleedjes.We hebben ook zo lang mogelijk gewacht omdat ze nog groeien, maar we willen toch voor de solden iets gaan zoeken, omdat in de solden vaak de mooie, eenvoudige kleedjes weg zijn.Hangt er natuurlijk vanaf of je in een gewone kledingwinkel wil gaan zoals c&a of ergens anders in een ietwat chiquere winkel.GroetjesRebecca11/08/07
Bedankt voor reactie,Gezien wijzelf nog geen kindjes hebben, weet ik niet wat gewone "kinderkleding" kost. Ik wil er niet enorm veel geld aan spenderen gezien de kindjes er snel uitgegroeid zijn. Of het C&A of een andere winkel wordt, geen idee. Liefst eenvoudig maar mooi. Suggesties zijn dus altijd welkom (gewone winkels alsook duurdere winkels).GroetenGreet24/08/2007
Wij trouwen volgend jaar op 08/08/2008, en ik ga de juist voor de solden kijken bij INNO, daar verkopen ze voortaan Hilfiger voor mijn boy's, en dat kunnen ze achteraf ook nog dragen. (onze 2 kids zijn bruidskindjes, dan 6 en 3 jaar)Mss dat ik in Beveren ook nog ga kijken in een kinderwinkel, daar verkopen ze bikkembergs, dat kunnen ze nadien ook nog aan.Iets netjes, maar ook iets dat ze op andere dagen kunnen dragen, anders is het weggegooid geld.En je kunt het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. Groetjes, Bianca08/08/2008
Hi Greet,Ik ben wel niet uit de buurt, dus kan je geen tips geven van winkels. Kan alleen zeggen waar wij zijn gaan kijken.Wij zijn dit weekend met onze 2 bruidsjongetjes gaan shoppen. (alle 2 net geen 3 jaar). We zijn naar het Wijnegem Shopping Center geweest. We wilden iets leuks hebben dat ze daarna nog goed kunnen afdragen. We hebben Zara een blauw sportief blazertje gevonden, bij Esprit een beige bermuda en bij Benneton een geruit hemdje. In totaal heeft het ons per kindje € 73 gekost. Je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. Moet wel toegeven dat het volgens mij net iets makkelijker was om iets leuks te vinden voor een meisje. Veel plezier bij het verder voorbereiden van jullie huwelijk!Groetjes,Véro16/6/2007
Wij hebben 6 bruidskindjes.Wij zijn rond de communieperiode gewoon naar de "simpele" kledingwinkels geweest. Hier waren in deze periode ook heel mooie kleren te krijgen en erg budgetvriendelijk.
Wij hebben onze 2 bruidsmeisjes (6 en 8 jaar) al gekleed in april. We zijn bij C&A geweest en ze hebben beide hetzelfde tenueke gekregen, met bijpassende handtas. Kostte per set € 50, heel goedkoop dus in vergelijking met merkwinkels.Els22/09/07