Terug naar overzicht
hallo,Ik ben vorig jaar naar een huwelijk geweest en zij hadden een karikatuur laten tekenen van al de ouders was kweetnie hoe tof
Hey,Omdat we onze ouders een beetje rust willen gunnen na het feest, gaan we ze waarschijnlijk een weekendje weg cadeau doen. We zijn er nog niet uit of dat een go bongo- bon of een gepland weekende wordt, maar goed, daar hebben we nog alle tijd voor. Als je weet wat ze leuk vinden, kan je daar zeker iets persoonlijks van maken denk ik.Groetjes,Tania
Ik heb wel al gehoord dat de fotograaf tegen het avondfeest een foto van het bruidspaar klaar maakt om op het feest aan de ouders te geven...hangt van je fotograaf af...Succes!Tina (16/08/08)
Waarom geen CD opnemen ? Het lied op jullie huwelijk zingen, en hen de CD als herinnering geven. Met jullie foto erop gedrukt.Ik ben jazz-zangeres en zanglerares. Ik heb mijn eigen zangstudio in Reims. Mijn websites zijn (in 't frans) www.showjazz.com en www.chromaticstudio.com . Maar ik kom regelmatig naar België hoor.Mocht dit idee u interesseren, stuur me dan een mail naarshowjazz@showjazz.comMvG,Samantha