Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders, help !!

28-5-2007 16:23:42
Dag mede-bruidjes,

wij zijn nog op zoek naar een origineel cadeau voor de ouders. Liefst geen 'postuurke' of bloemen, maar wel iets persoonlijk en liefst origineel. Misschien iets met een trouwfotot, maar een fot van de dag zelf kunnen we moeilijk 's avonds op het avondfeest al overhandigen. En we willen het echt op onze trouwdag zelf afgeven. Wat geven jullie aan de ouders ?

Groetjes,
Katleen

katleen
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 385

Ellen
30-6-2007
 Meld misbruik28-5-2007 17:20:54

hallo,

Ik ben vorig jaar naar een huwelijk geweest en zij hadden een karikatuur laten tekenen van al de ouders was kweetnie hoe tof

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik28-5-2007 18:15:39

Hey,

Omdat we onze ouders een beetje rust willen gunnen na het feest, gaan we ze waarschijnlijk een weekendje weg cadeau doen. We zijn er nog niet uit of dat een go bongo- bon of een gepland weekende wordt, maar goed, daar hebben we nog alle tijd voor. Als je weet wat ze leuk vinden, kan je daar zeker iets persoonlijks van maken denk ik.

Groetjes,
Tania

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik29-5-2007 11:50:16

Ik heb wel al gehoord dat de fotograaf tegen het avondfeest een foto van het bruidspaar klaar maakt om op het feest aan de ouders te geven...hangt van je fotograaf af...
Succes!
Tina (16/08/08)

Samantha

Meld misbruik1-6-2007 10:56:41

Waarom geen CD opnemen ? Het lied op jullie huwelijk zingen, en hen de CD als herinnering geven. Met jullie foto erop gedrukt.

Ik ben jazz-zangeres en zanglerares. Ik heb mijn eigen zangstudio in Reims. Mijn websites zijn (in 't frans) www.showjazz.com en www.chromaticstudio.com . Maar ik kom regelmatig naar België hoor.

Mocht dit idee u interesseren, stuur me dan een mail naar
showjazz@showjazz.com

MvG,

Samantha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...