Nu Online
Momenteel zijn er 497 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindvriendelijke feesten

29-5-2007 11:34:42
Wie heeft ervaring of kan mij helpen aan een lokatie of leuke ideeen voor een trouwfeest waar ook kinderen welkom zijn.
Wijzelf hebben namelijk 3 kleine kinderen tsn 1 en 6 jaar en willen hen daar optimaal bij betrekken. We hadden gedacht aan een feest die ken startten in de namiddag, een soort tuinfeest zodat alle kinderen van onze fam. en vrienden ook kunnen meekomen. Maar wat doen we indien het slecht weer is. Weten ook nog de datum niet zeker we dachten 8.08.2008 te nemen maar dat is een vrijdag en dan moet iedereen verlof nemen op het werk.
Alle nuttige tips en ideeen zeker welkom en alvast bedankt en veel geluk op jullie dag!!!!!!
Groetje Isabelle

Isabelle
5-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 849

Veroniek

Meld misbruik29-5-2007 14:54:54

Hoi Isabelle

Je kan altijd een tuinfeest doen en een tent huren ofzo... Want als het warm weer is, zullen, vooral de ouderen, schaduw opzoeken.

Diegenen die echt aanwezig willen zijn op je trouw zullen verlof nemen, je ouders, broers en zussen (net als jullie) krijgen verlof op jullie trouw. Wij trouwen 20 07 2007, dit is ook een vrijdag en ik moet zeggen tot nu toe heeft er niemand afgezegd omdat het een vrijdag is... Dus daar moet je echt niet naar kijken!

Welke ideetjes je nog hebt voor een kindvriendelijk feest: springkasteel huren, clown laten komen, grimmeren, speelhoekje met speelgoed natuurlijk, maar ook een TV met tekenfilms...

Wat ik ook al gehoord heb is dat ze met de kinderen naar een binnen- of buitenspeeltuin gaan. En daar dan foto's trekken. Het was geen probleem om de kinderen terug mee te krijgen naar huis, want dan stond hun een feest te wachten...
(Wij gaan met onze bruidskinderen naar de speeltuin om onze foto's te trekken.)

Veel succes!
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...