Terug naar overzicht
gewoon vragen aan de mensen van de feestzaal, zij weten dat het best en hebben er ervaring mee.
Hallo Caroline,Ik huw op 14 september en we waren ook volop bezig met de uitnodigingen. Wij gaan aan tafel om 17.30u. En om 21u hebben we de andere gasten uitgenodigd. We hebben het gewoon aan de feestzaal gevraagd wat zij een haalbaar uur vonden. Groetjes
Hoi, ik trouw op 14 juli en we werken net zoals jullie met een dessertenbuffet, wij starten ook de receptie om 19u, om 20u iedereen aan tafel en om 22u30 worden de gasten voor het dessert verwacht. Ik denk dat je dat zo op je uitnodiging mag zetten, maar misschien bel je best nog snel even naar de traiteur, die zal je kunnen confirmeren of je uur correct is of niet. Succes, Tinewww.14juli.bruiloftsite.nl
Hoi,wij trouwen een weekje voor jullie en doen het ook op deze manier. We hebben van 16u - 18u receptie, vanaf 19u diner en om 22u avondgasten voor dessertenbuffet en dansfeest. Je kan best 's horen bij de feestzaal zelf, bij zeiden ze dat dit ok was.succes!groetjes,Antonietta25/08/2007
Wij gaan aan tafel om 19u30 en nodigen de gasten voor het dansfeest uit tegen 22u30. Vroeger is moeilijk om de menu (ook voorgerecht, soep en hoofdschotel) rond te krijgen op een smakelijke manier. We weten ook dat de mensen van het dansfeest eerst samen iets gaan eten en dan is 22u te vroeg voor hen, die moeten zich nogal haasten.Els22/09/07