Terug naar overzicht
Hallo,Wij huwen nu 15/06/07, maar gaan pas op huwelijksreis in december naar Mexico. Zelf vond ik dat we nu toch een mini-huwelijksreisje verdienden.Zelf heb ik op google gekeken, naar kasteel frankrijk. Hier heb ik een heel mooi arrangement gevonden in Picauville, chateua l’isle marie.Nog veel succes verder,Groetjes,Mieke
hoi!Wij gaan deze zomer naar een gezellig chambre d'hote in Frankrijk. Hier is een goede site:http://avignon-et-provence.com/ Veel plezier!!
Heyla, Onze huwelijksreis gaat richting frankrijk (maar meer details kan ik nog niet geven, want mijn vriend moet dringend de reis beginnen uitstippelen). We kochten het het boek belgen in frankrijk... staan heel wat leuke logeeradresjes in van belgen die daar iets opgestart hebben, leek ons leuk...groetjes Jotje
Hey,Mijn tante woont in de Picardie, en heeft daar voor ons twee nachten in een gîte/B&B geboekt, le presbytère (lepresbytere.akeonet.com). Of het goed is weet ik wel niet, dat zullen we zien tussen 13 en 15 juli lol. Maar de streek is denk ik wel een aanrader, heel rustig, met mooie vissersdorpjes. Groetjes,Tania