Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwzaal rond Eeklo

30-5-2007 11:42:28
Hey iedereen,
sinds een enkele dagen zijn we verloofd en wij willen trouwen in de buurt van Eeklo, heeft er iemand van jullie een idee welke zalen er aan te raden zijn in deze buurt? Het mag er gerust een 30 tal km van liggen.
vele groetjes
Sara en Christophe

sara
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2353

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik30-5-2007 11:56:46

Hallo,

wij trouwen op 7 juli 2007 en ons feest gaat door in 't Sparrenhof te Eeklo. Naar het schijnt is Salons Mimosa ook goed maar wel duurder als 't Sparrenhof. Wij hebben heel veel uitleg gekregen en ze zijn daar zeer vriendelijk.

Sofie

Meld misbruik30-5-2007 12:02:23

Salons Mimosa te Eeklo, Debaere in Maldegem, De gouden kroon in Ertvelde, Hof ter Mude in Sluis, in Aalter zijn er ook een paar, kasteel van Zwijnaarde. Alles hangt af van hoeveel gasten je wil uitnodigen. Zelf heb ik een grote familie waardoor al verschillende locaties niet mogelijk zijn. Ons feest gaat binnenkort door op het Kasteel van Wippelgem.

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik30-5-2007 12:12:49

Het Godshuis in Sint-Laureins.

Duur maar uniek!

Groetjes

Lies

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 12:13:17

Hallo,
Toen wij op zoek gingen naar een zaal, zijn we ook naar salons Mimosa geweest en echt, ware het niet dat de zaal die nog vrij was, geen ramen had, we hadden voor hen gekozen. Er is een prachtige tuin (park) waar de receptie kan doorgaan, ik vermoed dat het eten er zeer lekker is (de vrouw is een van de meesterkoks van België) en het is ook wel heel mooi... ik zou er zeker eens gaan kijken als ik van jullie was.
Veel succes met de zoektocht...

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik30-5-2007 12:45:06

hallo Sara,

wij hebben gekozen voor Ste-Marie in Maldegem
goede prijs/kwaliteit
mooie zaal en tuin
en een zeer goed ontvangst en service
groetjes lore
24/08/2007

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik30-5-2007 12:56:17

Ste-Marie in Maldegem is supergoed en vrij goedkoop. Ook een prachtige tuin en de eigenaar is echt de max van een kerel. Tot over een maand of 2 woonden wij nog in de boelare op de hoek met de august van ackerstraat waar de mimosa is. Wij konden ons gehuurde garage bereiken via een weggetje dat langs de tuin van mimosa loopt. Het weggetje is niet constant open, enkel als er wat te doen is in de boelare waar de hoofdingang van de garages is. Geloof mij, telkens wij met onze auto passeerden konden wij alles zien wat er gebeurde in die tuin en er zijn meermaals obers komen kijken wie we waren en wat we kwamen doen. Super irritant voor ons, maar nog meer voor het trouwkoppel.
Plus ik heb ook nog even in de mimosa gewerkt als weekendjob. Twas er niet aangenaam werken, maar allee kom.

Ook aan te raden is Ter Heide in de Lembeekse bossen, iets duurder, maar superromantisch en heel chique. Je kan er trouwens ook uw huwelijksnacht spenderen. De eigenaar van Ter Heide was ook de enige van alle feestzalen die ons meenam in zijn keuken. Vond ik ook al heel positief en geloof mij orde en netheid kennen ze daar heel goed (heb ook al ervaring met minder orde en netheid bij restaurants)

groetjes,
Tamara en Stefaan

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik30-5-2007 13:20:03

Dag Sarah,
Wij trouwen pas volgend jaar maar zijn al volop op zoek naar een zaal, eveneens in de buurt van Eeklo-Ertvelde.
Wij zijn al een kijkje gaan nemen bij Les Salons Mimosa, Kasteel van Wippelgem en onze ultieme favoriet tot nu toe 'Het godshsuis'. Indien je wil, geef ik je graag wat meer uitleg over onze bezoekjes...
Groetjes,

Nath'

Annick
22-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 13:20:40

Hoi Sara,

de ouders van mijn toekomstige echtgenoot wonen in Sint-Laureins, een klein dorpje ongeveer een halfuurtje rijden van Eeklo. Er is daar een prachtige locatie, nl het Godshuis. Wel tamelijk prijzig, naar het schijnt! De website is: www.godshuis.be

Veel succes nog!
Annick
22/9/2007

Kristof
15-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 15:26:52

Hoi Sara en Christophe,

Wij trouwen op 15 september in de Mimosa. We hebben daar reeds enkele feesten gehad en het was steeds in orde. Ook voelden we ons direct goed bij de eigenares (en tevens meesterkok van belgië)en de prijs viel al bij al goed mee.... we kregen ook veel uitleg en ze was echt heel vriendelijk...
Het godshuis zijn we ook gaan bekijken en die locatie is echt wel prachtig, uniek en indrukwekkend maar er zijn 2 zalen, een mooie grote en dan een lange smalle. Bij ons was enkel de lange smalle nog vrij maar qua vorm vonden we deze niet zo ideaal. Bovendien moet je bovenop het eten nog de huurprijs van de zaal betalen wat het in totaal nogal prijzig maakt! Ook kregen we reeds verschillende slechte reacties.... vandaar dat we er ook niet voor gekozen hebben ons feest daar te doen...

groetjes
ellen

Elien

Meld misbruik30-5-2007 21:08:58

Hey,

Wij zijn ook van Eeklo en geven ons feest in de Zandberghoeve in Oedelem-Sijsele. We gingen ook kijken in Ten Dauwe (Aalter), Mimosa (Eeklo) en 't Boerenhof (Oostakker).
Groetjes!

Elien

olivier
24-8-2007
 Meld misbruik30-5-2007 21:37:45

Hallo,

wij trouwen op 24 augustus in Huyze De Baere in Maldegem. Heel mooie zaal, zeker nu de orangerie af is met de mooie koepel en parchtig tuinterras!
Bovendien een keuken die alleen positieve kritieken krijgt en dessertbuffet van hofleverancier..

veel succes in je zoektocht!

groetjes,

Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info