TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
els
7-7-2007
|
30-5-2007 12:49:24
Ik heb alles doorgelezen, en het leek me een zalige dag! Ik verheug mij al... Dikke proficiat!
|
|
Lies
27-10-2007
|
30-5-2007 12:50:12
Ik heb het helemaal gelezen hoor Wendy!
Nog een dikke proficiat he!
Heb je soms ergens foto's waar wij eens kunnen naar kijken?
Groetjes
Lies
|
|
Siska
5-7-2008
|
30-5-2007 12:50:20
Eerst en vooral proficiat aan al diegene die net getrouwd zijn! Ik vind het enorm leuk om dit allemaal te lezen. Ik moet nog 402 dagen wachten vooraleer het onze 'grote dag' is en ik vind het nog zooooo lang!!!! Toch is deze periode geen overbodige luxe aangezien we op onze voorziene datum (28 juni 2008) geen zaal meer vonden. Dus nu is het een weekje verschoven. We denken eraan om wat sneller (een week) voor de wet te trouwen, dan kunnen we er twee keer van genieten, maar alles is nog vaag. Hopelijk wordt het bij ons een even fantastische dag als bij jullie, we kijken er ontzettend naar uit! Geniet nog van het getrouwde leven!
|
|
Véronique
16-6-2007
|
30-5-2007 12:52:11
Hi Wendy,
Proficiat met jullie huwelijk!!!
Het is heel leuk om te lezen hoe alles bij jullie is verlopen. Wij zijn nu ook volop aan het aftellen, nog 17daagjes.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Caroline
15-9-2007
|
30-5-2007 13:08:50
hallo, Een dikke proficiat... ik heb het ook helemaal gelezen! Ik vind het juist zo leuk om die verslagjes te lezen... het doet mij uitkijken naar onze trouw die pas in september is... geniet er nog van! Groetjes Caroline
|
|
Annick
22-9-2007
|
30-5-2007 13:30:17
Hoi Wendy,
proficiat!!! En bedankt voor het verslagje, 't is leuk om te lezen dat alles uiteindelijk goed verloopt, ondanks de stress soms!! Kan je me eventueel eens je trouwmis doorsturen? Dan kan ik wat ideetjes opdoen, want ik ben er volledig mee akkoord dat de mis "ons eigen ding" moet zijn, zeker omdat wij geen klassieke viering gaan doen (mijn ventje is niet gedoopt). Heb graag nog wat ideetjes!
Alvast bedankt! Annick (annickske@hotmail.com) 22/9/2007
|
|
Marjan
2-6-2007
|
30-5-2007 13:34:11
Alvast een dikke proficiat.
Ik heb het ook helemaal doorgelezen en mee genoten omdat jij zo genoten hebt van je dag. Onze dag komt er bijna aan, nl nu zaterdag. Echt zenuwen heb ik nog niet, maar als ik je verslag lees begint het toch wel te kriebelen. Ik ga ook voor de misviering het zenuwachtigste zijn, denk ik. Ook omdat ik dan in een emotionele bui ga zijn en het snotteren niet ga kunnen laten.
Heb jij daar veel last van gehad?
|
|
Anneleen
16-6-2007
|
30-5-2007 13:55:45
Eerst en vooral proficiat!!! Ik vond het heel leuk om uw verslagje van jullie overgetelijke dag te lezen.
Ik heb ook nog een vraagje. Wat vond je van de locatie Transfo Zwevegem? Waar moet je daar voor informeren? Wij trouwen op 16 juni in Sint-Lodewijk Deerlijk en zijn nog op zoek naar een binnenlocatie om foto's te nemen als het weer niet mee zit.
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
31-5-2007 9:30:29
Hey Wendy,
Allereerst: Een dikke proficiat!
Het doet goed zo n zalig verslagje te lezen! Ik hoop dat ik over 6 weken ook zo n positief verslag van een supergeweldige dag mag schrijven...
Van dat rood kleed vind ik wel grappig...doet me nadenken... mijn vriend zegt tegen iedereen dat hij denkt dat ik een rood kleed heb... maar meer kan ik er niet over vertellen hier, ik weet niet of er hier bekenden zitten en de verrassing blijft of hij gelijk heeft of niet :-)
Maar k wil er wel graag aan jou iets over vragen, als je wil...mag je mij mailen op javaantje@gmail.com Want hier kan ik de vraag niet stellen :-)
Groetjes, Nathalie 07/07/07
|
|
Wendy
|
31-5-2007 12:46:06
Hallo, Hier ben ik nog eens. Ik zal dit weekend kijken om een foto-album online te zetten en ik laat dan wel iets weten. Voor Transfo Zwevegem moet je wel betalen om daar foto's te mogen trekken. Het is wel een schit-te-ren-de locatie maar helaas nogal duur... (250 euro voor niet Zwevegemnaars en 125 euro voor Zwevegemnaars). We hebben hier ook wel eens moeten voor slikken maar zijn er uiteindelijk toch voor gegaan omdat we foto's heel belangrijk vinden en omdat je Transfo ziet liggen vanuit onze tuin.
Annick, ik zal kijken om het misboekje door te sturen.
Nathalie, ik mail jou ook!
Groetjes
Wendy
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |