TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
9-6-2007
|
30-5-2007 15:21:14
Hoi Anneleen,
Wij zijn ook geen goede dansers. Dit weekend hebben we onze openingsdans eens geoefend omdat onze DJ zei dat we de ganse dansvloer moesten benutten. Ik had een deken rond mij gedaan, dat dan mijn kleed moest voorstellen. Het was echt lachen geblazen. We brachten er niet veel van terecht en kregen beide de slappe lach. Maar dat trekken we ons niet aan. Het is onze dans en het belangrijkste is dat wij ervan genieten. Hoe het er dan uitziet maakt niet zoveel uit. Als de mensen zien dat wij ons amuseren, is dat ook mooi om naar te kijken.
Veel succes ermee!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Veroniek
|
30-5-2007 15:37:24
Hoi
Ik zit met hetzelfde probleem!
Wij kunnen eigenlijk niet dansen! En als ik teveel ronddraai word ik zat. Echt niet leuk! We zien echt op tegen de openingsdans :(
Ik zou graag dansles gevolgd hebben, maar mijn verloofde ziet dat niet zitten. Dus we staan nog even ver, we brengen er niet veel van terecht!
We zullen dansen op Eternal Flame van The Bangles, omdat dit liedje voor ons een speciale betekenis heeft. Maar er zit niet echt een up-tempo in. Op welk liedje gaan jullie dansen?
Veel succes! Veroniek 20 07 2007
|
|
Selma
8-9-2007
|
30-5-2007 15:57:05
Wij doen geen openingsdans, omdat we ook geen dansers zijn. Vrienden van ons zijn de 18de getrouwd en zij hadden ook een openingsdans, hoewel ze niet kunnen dansen. Ze stonden maar een beetje te hangen. Echt een flop. Ook de bruidegom vond het een verschrikking.
Wij gaan denk ik proosten met een lekker glaasje en dan iedereen bedanken en een fijne avond verder toewensen.
Groetjes Selma
|
|
Anneleen
16-6-2007
|
30-5-2007 17:23:03
Aan Veroniek Wij hebben gekozen voor de live versie (de versie van op de dvd, concert in de ancienne begique) van give yourself a chance with me van Ozark Henry
|
|
Eve
8-6-2007
|
30-5-2007 19:34:27
Hallo , mijn toekomstige is ook geen goede danser en wij hebben danslessen genomen . Het was leerrijk leuk en we gaan zelf een danscursus doen , omdat we er beiden enorm van hadden genoten. Wij hebben de lessen gehad in dansstudio StepIn in aartselaar.Zeker aan te raden!!!
|
|
Sophie
18-4-2008
|
30-5-2007 21:36:06
Hoi Anneleen,
Mijn vriend is eveneens geen "Fred Astaire" dus gaan we op les bij DASA dansschool in Asse, prijs per uur is 35 euro. Veel succes Sophie 18.04.2008
|
|
Thierry
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|