Terug naar overzicht
hallo, met locaties kan ik je niet helpen, maar bestaat er geen website of zo van mensen die een mini hebben en willen rijden op trouws? Beetje gelijkaardig aan wat Véro hier schreef over hun auto's? Misschien kan je eens zoeken op google.Veel succesGroetjes
Hey Tine,Ikzelf rijd met een VW Beetle en word wel eens gevraagd om een trouw te rijden: tot nu toe is er nog nooit een probleem geweest om een koppel in suitekledij op de achterbank te installeren hoor, :-). Ik denk dat dat dus bij een mini ook wel lukt...
Mini's kan je huren bij Dockx (zonder chauffeur). Wij wilden eerst ook mini's, maar hebben uiteindelijk voor een fiat 500 gekozen.Anneliesnog 9 dagen!
bedankt voor jullie reacties.het probleem is niet echt de suitekledij maar mijn papa is 1m90 dus echt praktisch lijkt het me niet...we zullen eens moeten uitkijken voor een ander modelletje vrees ik-xxx-20/10/2007
Hey Tine, Mijn vriend en ik zouden een new mini cabrio willen, maar dan om zelf te rijden. We zijn bij docxk gaan kijken, maar daar moet je ze huren voor een gans weekend... Ik heb berichtje geplaatst op www.miniacs.be er zijn er veel die bereid zijn om zelf te komen rijden, en volgens hen is het te doen als je 1m90 bent...Maar onze wens kunnen zij jammer genoeg niet vervullen (wat ik heel goed begrijp). Wij gaan nu eens bij een garage van MINI/BMW gaan vragen, naar het schijnt doen zij dat wel ...Groetjes, Sandra!