Terug naar overzicht
HalloIk heb 3 winkels gedaan: prima donna, lasposa, linea raffaëlli brugge. Ik denk dat het niet gemakkelijk is om iets te vinden onder de 1000 euro.Anneleen16/06/07
Hoi,Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik denk dat ze in Miss Sheila in Brugge jurken in die prijscategorie hebben. Dat heb ik toch horen zeggen. Ook in Clair de Femme (provincie Waals-Brabant) hebben ze er in die categorie. Van die winkel staan de kleedjes op internet mét prijs erbij: www.clairdefemme.be Groetjes,Ilse
Hoi Anneleen,ik ben ook van plan om naar Prima Donna te gaan en La Sposa.Ik had gedacht om La Sposa over te slaan omdat ik denk dat ze daar alleen hele dure stukken hebben. is dit zo?vanaf welke prijs begint dit ongeveer?
Ik ben ook naar La sposa geweest, onder de 1000 euro vindt je daar niets, nergens trouwens... Mijn jurk kost nu ook 1000 euro...
hallo,ik heb een heel mooie jurk van la sposa gevonden voor 900euro. Ik ben wel in Breda geweest, bij boutique angelique. als je van de buurt van antwerpen of limburg bent, is dat helemaal niet ver!
in deze winkel begint de kledij vanaf 500€ maar de kledij zelf is er zeer mooi ook voor de mannen want ben er zelf geweest
heyik ben naar la sposa geweest om eens rond te kijken. Duur en onvriendelijk tot en met. Beneden de 1000 euro vind je daar inderdaad niets.-xxx-
Hey Sarah,mocht er interesse zijn: ik verkoop mijn kleed van het merk Marylise maat 40 B voor 650 euro, dit is de helft van de prijs die ik ervoor betaald heb in La Sposa.Foto's kan je vinden op http://users.telenet.be/gery.debels1/kleed/ GroetjesWendy